|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JakobKrogh ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() Sendt: 04-Juni-2009 kl. 16:14 |
Hej Alle.
Jeg er en fyr der læser på uni, og har derfor ikke så mange penge til tant, fjas og fjernsyn. :) Jeg er dog samtidig meget kritisk, og vil også gerne have kvalitet når jeg køber noget, 2 ting der tit ikke går hånd i hånd. - Jeg vil nu gerne ud og have mig et nyt fjernsyn, gerne mellem 37 og 42 tommer. Mit forbrug er meget alsidigt; det skal kunne vise antennesignal ordentligt. Jeg vil kunne sætte min computer til skærmen og fx kunne surfe på den uden at få ondt i hovedet. - Og jeg vil på sigt købe en PS3 og afspille Blue-ray i odentlig kvalitet. Når jeg søger rundt, er det dog lidt af en jungle for tiden. Jeg synes mange fjernsyn får gode anmeldelser, og kan ikke rigtigt finde ud af hvad jeg skal vælge. - Hvad synes i er det bedste "Studenter"-Køb lige som det ser ud nu? Mvh Jakob |
|
![]() |
|
casio151 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() |
Hvad ligger dit budget på?
|
|
http://www.a-helbo.dk
|
|
![]() |
|
Molbech ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2009 Status: Offline Point: 114 |
![]() |
Budget ?
Too slow ![]() Redigeret af Molbech - 04-Juni-2009 kl. 16:20 |
|
![]() |
|
JakobKrogh ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Altså, jeg er villig til at ligge en 6-7 tusind ca. Men
i kender det, hvis man kan få noget der er dobbelt så godt, for 1000kr mere, kan jeg nok også overveje det :) - Og omvendt, hvis jeg kan få noget der er 5% dårligere til 2000 mindre, ville jeg nok vælge det :D |
|
![]() |
|
L'er ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-September-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1228 |
![]() |
Du kan få et Panasonic G10 på 42'' til ca. 8k. Det er et rigtig godt tv og det er også et der vil imponere dig når du engang får købt en PS3 og ser Blu-ray.
|
|
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS5 Onkyo TX-NR656 HarboSAT10 HarboSUB10 Nintendo Wii U |
|
![]() |
|
tobiasl ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
![]() |
jeg vil lige linke til den her trod http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=59723& PN=1 angåne G10 ved ikke om X siren har problmer ind til vider er det sådan jeg har fåstet af den også har sporte for af være siekr men uden af få svar mensyns iverfal 0# lige skal læste omtaltr trod igenmen gjore jeg dropet g10 og leder efter et alternetyvt selv |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |