|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Animal ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 12-Oktober-2009 kl. 20:18 |
Er blevet sat til at finde et nyt fjernsyn til min mor inden det analoge net slukkes.
Hun har parabol nu, men det er muligt at den ryger sig en tur. Derfor må fjernsynes godt være "boxer godkendt" så hun er fri for evt.også at skulle have en modtagerboks hvis hun på et tidspunkt ønsker Boxer Det skal være 32" og i en pris til omkring 3.300 Har lige kigget lidt rundt og dette er hvad jeg umiddelbart lige har fundet. Kan i anbefale nogle af dem eller et helt 3. ?? Philips 32" LCD-TV 32PFL5404H Samsung 32" LCD-TV LE32B355 |
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
Ville nok vælge Philips i dette tilfælde. Begge er dog i den lave ende rent kvalitetsmæssigt. Springet til Samsung's 4-serie (LE32B450) er prismæssigt ikke langt fra, og ville efter min mening være at anbefale, men problemet med Samsung sådan rent generelt går i retning af, at man ikke kan sortere i de digitale kanaler, og EPG virker ikke altid optimalt på den skærm jeg selv havde, men til gengæld kan du få et ret fornuftigt billede, hvis skærmen indstilles korrekt, samt at man helst kører med et digitalt signal.
|
|
![]() |
|
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() |
Hvis hun har parabol er der jo intet problem med at det analoge net lukker, hun kan jo fortsat se tv via parabol. Så hvis hun er tilfreds med sit nuværende tv, kan i jo bare vente med at kigge på skærm til hun evt. vil droppe parabol og evt. skifte til Boxer! |
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
Stort set alle fladskærme fra de mere kendte, men også mindre kendte producenter, selv de helt billige, er Boxer-godkendt, så efter min mening er det ikke her man skal lægge den største fokus hen imod, men så hellere den generelle kvalitet af fjernsynet. Dog skal man selvfølgelig være opmærksom på parallelimporterede modeller, som kan have problemer med kompatibiliteten med Boxer, men som før nævnt også f.eks. Samsung's Tv, som har lidt problemer på den front.
|
|
![]() |
|
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
![]() |
Ja, hvis parabolen bibeholdes, så kan der jo komme noget bedre i prisklassen, men ellers er der et link til en tråd her, hvor Samsung LE32B450 nævnes øverst i tråden, hvor der også er et link til en test af modellen.
Kvickly xtra har LE32B450 til kr. 3.495,- i denne uge, jævnligt på tilbud til denne pris. Ved køb på nettet kan der pt. spares edit: ca. 160 kr. Se evt. på pricerunner.dk og (Edit igen, igen.) Det er hifipriser.dk, jeg mente og ikke edbpriser.dk ![]() Og som vasif skriver, ser det med manglende sortering af de digitale kanaler irriterende ud, når en, jeg kender, må ud i ekstra tryk på fjernbetjeningen for at nå frem, men det bliver måske en vanesag. ![]() Mvh. Jørgensen Redigeret af Jørgensen - 12-Oktober-2009 kl. 21:40 |
|
![]() |
|
Animal ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Mange tak for jeres svar.
vasif -> det med sortering af kanaler gælder det for alle Samsung (inkl LE32B450?) for det er nok noget der kan forvirre en gammel dame hvis kanalerne ikke ligger hvor de plejer :p |
|
![]() |
|
![]() |
Ja det gælder alle modeller. Dog findes der et par muligheder, som måske, hvis ønskes kan benyttes, men det er besværligt, og løser egentlig ikke problemet som sådan. http://www.recorder.dk/forum/forum_posts.asp?TID=67357&P N=1&TPN=3 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |