recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt Fjernsyn
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNyt Fjernsyn

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Gert13 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 94
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2007 kl. 18:56
I følge testen af fladskærme i bladet "TÆNK" er Sony KDL40W2000 bedre end Pioneer PDP4270XD og også bedre end Panasonic TH42PX60EH, så gode LCD skærme findes skam også. Sony'en koster dog noget mere end Panasonic'en. ( Koster lige under 16000 ved Midtdata ) Sony KDL40V2500 scorer også højere end de 2 Plasma'er. ( V2500 koster 13000 ved Dansk IT Lager )

Redigeret af Gert13 - 01-April-2007 kl. 18:57
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12444
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2007 kl. 19:21
Ja, men 'TÆNK' har så haft hovederne oppe hvor solen ikke skinner, da de lavede den test.

Redigeret af Naiera - 01-April-2007 kl. 19:22
Til top
Gert13 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 94
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2007 kl. 19:33
Jeg er sikker på at TÆNK er mere objektive end de fleste i dette forum. De har jo ikke noget dyrt indkøbt isenkram de skal forsvare, de skal bare kigge og sige hvad de synes er bedst. Men der vil jo altid være forskel på smag og behag fra person til person. 
Til top
Iznogoud Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-Januar-2007
Point: 63
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2007 kl. 19:38

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Ja, men 'TÆNK' har så haft hovederne oppe hvor solen ikke skinner, da de lavede den test.

? og det begrunder du med hvad?  ville du have svaret lige sådan hvis de havde valgt en plasma skærm som den "bedste" ?

jeg er hverken for eller imod LCD skærme, jeg ønsker bare, lige som andre her i tråden. at få mere styr over hvilket type tv JEG skal købe..

og kan ikke se at der i deres test er noget galt? men jeg vil da hellere end gerne erfare hvad de skulle have gjort galt. så kan jeg jo altid selv bedømme om jeg er enig eller uenig (det er jo tros alt mig der skal leve med det tv køb ,-)   )

Til top
Ghidora Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Marts-2007
Point: 206
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2007 kl. 19:52

Skal vi ikke bare blive enige om at det er en smagssag...

Jo det kan vi nok alle blive enige om ... MEN

Folk kan jo altså kun tale af egne erfaringer og hvis ikke folk gjorde dette kunne man lige så godt sige til alle der skal ha hjælp til at vælge...

Skrid ned i en butik og find ud af det selv! vi kan heller ikke hjælpe dig med om du skal lave råkost eller alm. salat!

Kom med noget konstruktivt istedet for alt det der mudderkasteri....

Panasonic G20 50" Plasma
Sony PS3 Slim 320 GB
AVI ADM 9.1T Hvid
Til top
renevk67 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Januar-2007
Point: 148
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2007 kl. 20:12

Plasma plasma plasma

lækker lækker lækker

LCD fra Sony sony sony

phony phony phony

(or pukie pukie pukie)

You choose

Renevk67

Tysk impressionisme startede den franske surrealisme. And thats a fact! (I think)
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12444
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2007 kl. 21:32
Oprindeligt skrevet af Gert13 Gert13 skrev:

Jeg er sikker på at TÆNK er mere objektive end de fleste i dette forum. De har jo ikke noget dyrt indkøbt isenkram de skal forsvare, de skal bare kigge og sige hvad de synes er bedst. Men der vil jo altid være forskel på smag og behag fra person til person. 

Det forbliver fakta at plasma TV giver de mest korrekte billeder. Man skal have lov til at foretrække andet, hvilket TÆNKs testere åbenbart har gjort, men den objektivt bedste billedkvalitet laver LCD TV ikke med de modeller man kan få nu til dags, og sandsynligvis heller ikke indenfor den nærmeste fremtid.
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu