recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt fælleskøb af JVC DR-MH300?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNyt fælleskøb af JVC DR-MH300?

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
jehu Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2006 kl. 06:56
Er nok også intereseret.

Vh
Venter i spænding på mere nyt
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Point: 7981
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2006 kl. 07:22

Oprindeligt skrevet af palle2612 palle2612 skrev:

Med hensyn til HDMI kabel, den længde jeg har brug for har de ikke, og jeg kan ikke bruge de andre, den skal nok stå under tv'et og derfra er der ikke mindre end 10-12 m til min projektor, den har dvi stik. Hvad ville være det bedste for mig..

Jeg vil tro, at du ved bestilling kan skrive i notatfeltet, at du gerne vil have et 12 meter kabel (eller hvor langt det nu skal være) - så vil jeg tro, at du og forhandleren kan finde ud af noget, så kontakter forhandleren dig for nærmere aftale.

Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
stigc Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-Juli-2004
Point: 447
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2006 kl. 08:30
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Oprindeligt skrevet af palle2612 palle2612 skrev:

Med hensyn til HDMI kabel, den længde jeg har brug for har de ikke, og jeg kan ikke bruge de andre, den skal nok stå under tv'et og derfra er der ikke mindre end 10-12 m til min projektor, den har dvi stik. Hvad ville være det bedste for mig..

Jeg vil tro, at du ved bestilling kan skrive i notatfeltet, at du gerne vil have et 12 meter kabel (eller hvor langt det nu skal være) - så vil jeg tro, at du og forhandleren kan finde ud af noget, så kontakter forhandleren dig for nærmere aftale.

Jeg købte da et ekstra kabel på den måde ved sidste fælleskøb, så hvis det er samme forhandler, så kan de garanteret godt finde ud af det..

Stig

Blot min ringe mening !
Til top
jehu Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2006 kl. 22:51
Jeg er totalt newbie på dette forum og skal til at købe min første HD-optager. Jeg ejer (foreløbigt) intet smart gear, men har et gammelt 19" Sanyo TV som skal formidle resultatet fra HD-optageren.
Er der andet udstyr som det er nødvendigt at investere i. Er pt ikke interesseret i sorround (=ikke råd Smile ) eller lignende, men en del snakker om recievere m.m. Er det nødvendigt til at starte op med eller er der tale om plug-and-play mht
DR-MH300.
Det er mit umiddelbare indtryk at det vil være en god investering på sigt, hvis man med tiden vil opgradere resten af sin mediepark.

Til top
vipmlo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2005
Point: 830
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2006 kl. 14:44

Hej Jehu

Du kan godt "nøjes" med MH-300'eren. Du kobler den til dit tv via scart stikket. Senere kan du så købe receiver+højttalere og evt. et nyt tv.

JA, du kan sagtens udvide/opgradere din mediepark over tid. 

Til top
jehu Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2006 kl. 19:21
Jeg takker.
Glæder mig til fælleskøbet starter. Så ryger VHS'en ad hekkenfeldt til.
Vh
Jehu
Til top
BULLER Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 02-Februar-2006
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2006 kl. 06:58
[QUOTE=Thorvald]

Kan det tænkes, at der er interesse for et nyt fællskøb på den ret populære JVC DR-MH300?

Fælleskøbet laves hos den samme forhandler og med de samme betingelser og priser som sidst. Se disse betingelser her. (link til den gamle info- og tilmeldingsside, der altså er lukket for tilmeldinger).

Det skal bemærkes, at der primært kan laves fælleskøb på den sølvfarvede model idét den sorte model først kan fås fra april. men hvis der er nogen, der gerne vil vente til april med den sorte model, er de velkommen til at give deres besyv med.

Læs om erfaringerne her: JVC DR-MH300 - erfaringer, spørgsmål mv.

Jeg Buller( Ny i dette forum )  forstår ikke det med den sorte model MH300BE først skulle komme i april, for jeg kan bestille den hos andre med 14 dage levering.??

Buller

Redigeret af BULLER
OLE SANDERSEN
Til top
BULLER Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 02-Februar-2006
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2006 kl. 07:40
  Jeg Buller er også med på en helst i sort...
OLE SANDERSEN
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2006 kl. 15:12
Kan du bestille den med 14dages levering andre steder er det sikkert enten en tysk model uden dansk manual og dårligere service niveau, eller også det sædvanlige hvor der bare skrives 14 dage fordi man ikke ved præcist hvornår der kan leveres men man gerne vil sælge varen alligevel. Om 14 dage får du så en lny leveringsdato, osv.
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Point: 15694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2006 kl. 23:40

Hej Alle