|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
jehu ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
|
Er nok også intereseret.
Vh Venter i spænding på mere nyt |
||
![]() |
||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
|
Jeg vil tro, at du ved bestilling kan skrive i notatfeltet, at du gerne vil have et 12 meter kabel (eller hvor langt det nu skal være) - så vil jeg tro, at du og forhandleren kan finde ud af noget, så kontakter forhandleren dig for nærmere aftale. |
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
![]() |
||
stigc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 447 |
![]() |
|
Jeg købte da et ekstra kabel på den måde ved sidste fælleskøb, så hvis det er samme forhandler, så kan de garanteret godt finde ud af det..
|
||
Stig
Blot min ringe mening ! |
||
![]() |
||
jehu ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
|
Jeg er totalt newbie på dette forum og skal til at købe min første HD-optager. Jeg ejer (foreløbigt) intet smart gear, men har et gammelt 19" Sanyo TV som skal formidle resultatet fra HD-optageren.
Er der andet udstyr som det er nødvendigt at investere i. Er pt ikke interesseret i sorround (=ikke råd ![]() Det er mit umiddelbare indtryk at det vil være en god investering på sigt, hvis man med tiden vil opgradere resten af sin mediepark. |
||
![]() |
||
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
|
Hej Jehu Du kan godt "nøjes" med MH-300'eren. Du kobler den til dit tv via scart stikket. Senere kan du så købe receiver+højttalere og evt. et nyt tv. Så JA, du kan sagtens udvide/opgradere din mediepark over tid. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg takker.
Glæder mig til fælleskøbet starter. Så ryger VHS'en ad hekkenfeldt til. Vh Jehu |
||
![]() |
||
BULLER ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() |
|
[QUOTE=Thorvald]
Kan det tænkes, at der er interesse for et nyt fællskøb på den ret populære JVC DR-MH300? Fælleskøbet laves hos den samme forhandler og med de samme betingelser og priser som sidst. Se disse betingelser her. (link til den gamle info- og tilmeldingsside, der altså er lukket for tilmeldinger). Det skal bemærkes, at der primært kan laves fælleskøb på den sølvfarvede model idét den sorte model først kan fås fra april. men hvis der er nogen, der gerne vil vente til april med den sorte model, er de velkommen til at give deres besyv med. Læs om erfaringerne her: JVC DR-MH300 - erfaringer, spørgsmål mv. Jeg Buller( Ny i dette forum ) forstår ikke det med den sorte model MH300BE først skulle komme i april, for jeg kan bestille den hos andre med 14 dage levering.??
Buller
Redigeret af BULLER |
||
OLE SANDERSEN
|
||
![]() |
||
BULLER ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() |
|
![]() |
||
OLE SANDERSEN
|
||
![]() |
||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
|
Kan du bestille den med 14dages levering andre steder er det sikkert enten en tysk model uden dansk manual og dårligere service niveau, eller også det sædvanlige hvor der bare skrives 14 dage fordi man ikke ved præcist hvornår der kan leveres men man gerne vil sælge varen alligevel. Om 14 dage får du så en lny leveringsdato, osv.
|
||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |