|
|
Besvar ![]() |
Side <1 9101112> |
Forfatter | |
vigsoe ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
vi kender prisen men den må ikke nævnes i forumet
jeg er tilfreds med prisen |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7966 |
![]() |
Det er nemlig rigtigt. Hvis man gerne vil være med og gerne vil se prisen først, så for min skyld gerne - sig til, så sender jeg fluks en pb! |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
lth11 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2005 Status: Offline Point: 10 |
![]() |
Jeg er også interesseret i optageren. Har været skrevet op til en i ElectricCity til kr. 5.999,00, men har idag fået at vide at den først kan leveres i slutning af marts måned !!!! Kunne jeg få mailet en pris og er den til hurtig levering??
|
|
![]() |
|
HrDaui ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Vil også gerne have en pris på 900'eren inden jeg skriver mig på fælleskøbet. Kan man få en mail med omtalte pris ? /Daui. |
|
![]() |
|
Beam ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2005 Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Er også nteresseret, men vil gerne have bekræftet prisen. /Beam
|
|
![]() |
|
Enfen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 222 |
![]() |
Jeg glemte lige at skrive igår, at jeg ikke længere er interesseret (tidsfristen er også udløbet). Jeg har besluttet at vente på den næste model. Den burde jo under alle omstændigheder være bedre end den nuværende model (og sikkert også dyrere) |
|
Kim
|
|
![]() |
|
Maniac ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() |
Til dem som har besluttet sig for en HX-900/B (Sort), som desværre ikke kan skaffes via fællesopkøbet, så er der gode muligheder for at gøre en god handel i Tyskland. Man gør dog sig selv en tjeneste ved at undersøge følgende:
Ligeledes skal man overveje følgende:
Jeg har netop modtaget min fra http://www.ixxpixx.de til en pris incl. forsendelse på 4600 kr. Leveringstid ca. 10 dage - men der er mange forhandlere som - på skift - er biligst. |
|
![]() |
|
tomaszo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2005 Status: Offline Point: 228 |
![]() |
thorvald, send mig venligst en pm, hvis du arrangere et fælleskøb af den i sort, det ser jo ud til der er mange der er intra....
|
|
![]() |
|
cow-one ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 80 |
![]() |
Har afbestilt min bestilling efter at have sendt forhandleren en tilmeldingsmail til dem i torsdags kl. 14.00. Jeg stillede ved den lejlighed 2, for mig vigtige, spørgsmål og har stadig intet hørt. De har nu haft 3 HELE arbejdsdage+torsdagens sidste timer og evt. lørdag (hvis de har åben der) til at svare på min mail og dette har de IKKE gjort. Jeg kan lige forestille mig hvordan deres support ved reparationer er og tør derfor ikke handle med dem. Dette har jeg meddelt dem idag kl. 15.40. Tak til Thorvald fordi han gad bruge tiden på dette fælleskøb. forhandleren Forhandlerens navn fjernet af moderator, da det var et ønske at forhandleren navn ikke blev nævnt i forummet - uanset om man køber eller ej. Redigeret af Lars |
|
Regards Jensen........
|
|
![]() |
|
cow-one ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 80 |
![]() |
Sorry...
|
|
Regards Jensen........
|
|
![]() |
|
lth11 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2005 Status: Offline Point: 10 |
![]() |
Jeg har også tilsluttet mig fællesindkøbet med en bestilling i mandags (21.02.05). Jeg har intet hørt fra forhandleren efter min bestilling. Er der nogen der har positive/negative oplevelser i forbindelse med bestillinger hos forhandleren??
|
|
![]() |
|
Figaro ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
![]() |
Jeg bestilte den 17.02.05 og har heller intet hørt. Jeg synes også, at det mindste man forhandleren kunne gøre, var at bekræfte bestillingen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 9101112> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |