|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 12> |
Forfatter | |
scheuer ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-August-2004 Status: Offline Point: 16 |
![]() |
Er også på hvis prisen er den rette!
|
|
![]() |
|
coach ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-August-2004 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Jeg er også med, hvis prisen er rigtig!
|
|
![]() |
|
Poteen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
well.. hvis prisen er under 6000,- er jeg også med. EDIT: Nevermind forresten. Jeg skal bruge en kodefri afspiller :-/ Redigeret af Poteen |
|
![]() |
|
nbu001 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
![]() |
Hi Poteen. TapeConnection (for at nævne bare et eksempel på en forhandler /Nils Redigeret af nbu001 |
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
Er bestemt også interesseret (faktisk bliver det den), men prisen må ikke være meget over den tyske, samt at der ikke alt for lang tid fær levering.
|
|
![]() |
|
Poteen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
Jamen det lyder da kanon! :-) Har Sony'en en elektronisk programoversigt som f.eks KISS DP558'eren har? EDIT: Argh.. glemte den ikke har net forbindelse. heh. Men ok, kan den fås kodefri og til en fornuftig pris, så er jeg 100% klar! Redigeret af Poteen |
|
![]() |
|
Wied ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Er også med hvis prisen er rigtig
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Nej, KiSS er eneste bud herhjemme på en EPG (Elektronisk Program Guide). Philips (de nyeste) og Pioneer (920H) understøtter GuidePlus+, men det system virker ikke i skandinavien. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
onkeldunkel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 162 |
![]() |
Hej, www.audiosound.dk har HX900 til 5.990 og 6.290 hvis den skal være kodefri, så måske er de værd at snakke med. Jeg har selv købt min HX900 der og fik fornem service og den blev leveret dagen efter jeg bestilte den. mvh., Redigeret af onkeldunkel |
|
![]() |
|
Enfen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 222 |
![]() |
Det begynder at ligne noget, hvis den kommer ned på 5500,- kodefri
![]() |
|
Kim
|
|
![]() |
|
Supermolf ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Januar-2005 Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Jeg er også interesseret hvis prisen er rigtig...
|
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
Kunne vi ikke få en indikation på både pris og levering? Jeg ved godt du sagde at det sikkert ikke blev noget før Pioneer fællesindkøbet er overstået, men flere af os har udtrykt at vi ikke kan vente i flere uger, især ikke hvis vi ingen tidshorisont har.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |