|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 12> |
Forfatter | |
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7966 |
![]() |
Så, så tag det nu roligt - jeg skal jo også passe mit arbejde Men, nuvel, jeg vil straks skrive til en forhandler! |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
Supermolf ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Januar-2005 Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Er der nogen der kender Pixmania? De sælger den til 5499 og har dem på lager. |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7966 |
![]() |
Så, nu er den mail sendt! Pixmania - tja, det ved jeg ikke... Er der nogen, der har en mening om det? |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
Enfen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 222 |
![]() |
De er jo ikke danske, så jeg ved ikke helt. Hvis jeg skal købe i udlandet, så kan jeg lige så godt købe fra Tyskland til 5.000 kr. + forsendelse. Vi skal nok holde os til en dansk forhandler som Tape, Audio eller Sony Centeret Redigeret af Enfen |
|
Kim
|
|
![]() |
|
Poteen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
Jeg har købt hos Pixmania én gang. Jeg fik fandme varen dagen efter uden at betale ekstra for hurtig forsendelse, så jeg har kun positivt at sige om dem. Men nu begynder det jo at ligne noget! :-) Redigeret af Poteen |
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
Det var nu bestemt heller ikke for at kritisere dig overhovedet, men du ved når kæresten endelig har givet lov til at spendere adskillige tusinde kr. så er ens tålmodighed måske ikke den bedste At du overhovedet gider stå for det, må jeg virkelig tage hatten af for, det er squ et godt initiativ |
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
Mht Pixmania så sendte jeg engang en email ang forespørgsel om et digital kamera, og det tog dem over 14 dage at svare denne email, og jeg har det sådan at hvis en forhandler ikke svarer inden for max. 3 dage (med mindre de har en god begrundelse på hvorfor det ikke kunne lade sig gøre), så gider jeg ikke at bruge mine penge i hos den forhandler. I øvrigt også noget forbrugerrådet anbefaler. |
|
![]() |
|
vigo ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-December-2004 Status: Offline Point: 16 |
![]() |
Mht. Pixmania så har jeg ikke noget at klage over, sidste sommer bestilte jeg et digitalt camera, mindre end 24 timer efter jeg havde tastet ENTER, bankede DHL på døren, og jeg modtog mit forsvarligt indpakkede camera - levering ca 50 kr. Vedr. SONY HX900, er det så helt umuligt, at erhverve en dansk manual hvis man køber maskinen i udlandet?? |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej vigo
Sony Danmark er ikke meget for at slippe dem, hvis apparatet er købt i udlandet. Men det er vel forståeligt nok, en del af den danske pris går vel til oversættelse af manualen. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
Flyer ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 151 |
![]() |
Kan du ikke bare downloade den fra Sony's hjemmeside? Det kan man da hos andre producenter. Mvh. |
|
![]() |
|
vigo ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-December-2004 Status: Offline Point: 16 |
![]() |
Ja hos andre producenter kan man downloade danske manualer, men hos SONY kan jeg ikke finde nogen. Er der mon andre links?
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej Flyer
Sony har ikke de danske manualer (til recordere) online. Dog kan man hente de engelske udgaver (se vores sektion for brugermanualer) så man slipper for at læse tysk /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |