recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt fælleskøb Sonos
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNyt fælleskøb Sonos

Besvar Besvar Side  <1 8910
Forfatter
Besked
gama Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 03-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 21
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2010 kl. 14:46
ZP90 til salg

Ja så må jeg tilstå, jeg ikke kunne hold mig længere, har lige købt og er ved at pakke ud.....
Ville også have købt via denne tråd men......

Er dog ikke helt ødelagt - godt nok giver jeg ca. kr. 1.200 mere end i UK, men får til gengæld 2,5 års garanti ( ikke kun reklamationsret ) så....

Helt enig med jer andre, at det er tåbeligt at frigive koden, og at det er meget monopolagtigt det der nu foregår.
Jeg har dog ikke nogen præferencer for og i mod HI Fi klubben -vil bare gerne have noget Sonos...og der er vel ret beset ikke nogen som ved hvem der er lækket oplysningerne så det har altså ikke afholdt mig for at handle !

Har nu en ZP90 i overkud, da jeg har købt bundle250 og ikke kan bruge denne - så er der nogen som er interessert i helt ny og uåbnet - så smid en personlig mail til mig.

Til top
Zickboy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-September-2009
Point: 185
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2010 kl. 19:11
øv øv øv Disapprove 
Til top
ClausKP Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 11-April-2010
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2010 kl. 19:23
=> Briam: Du kan ikke købe Sonos via amazon.co.uk, hvis du prøver det og beder om at få det sendt til en dansk adresse (eller sikkert hvilken som helst adresse udenfor UK) så får du at vide at de ikke kan sende det til denne adresse. Det sammen gælder for en række andre varer på amazon.co.uk.

Aftalen med Sonos siger at UK forhandlerne ikke må sende Sonos til adresser uden for UK. Men en dansker som tager til UK eller har en adresse i UK må de gerne sælge til.

=> StefanK: Det var den samme kode som blev sendt til alle.
Til top
Slettet_120331 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 10-Maj-2009
Sted: Danmark
Point: 1123
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2010 kl. 20:31
Oprindeligt skrevet af ClausKP ClausKP skrev:

=> Briam: Du kan ikke købe Sonos via amazon.co.uk, hvis du prøver det og beder om at få det sendt til en dansk adresse (eller sikkert hvilken som helst adresse udenfor UK) så får du at vide at de ikke kan sende det til denne adresse. Det sammen gælder for en række andre varer på amazon.co.uk.

Aftalen med Sonos siger at UK forhandlerne ikke må sende Sonos til adresser uden for UK. Men en dansker som tager til UK eller har en adresse i UK må de gerne sælge til.

=> StefanK: Det var den samme kode som blev sendt til alle.

Har lige prøvet til aller sidste step inden bestil knappen så det kan jeg altså godt!
Til top
ClausKP Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 11-April-2010
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2010 kl. 21:01

Jeg har også lige prøvet, og du har ret - det kan man godt nu. Tidligere kunne man ikke.

Prisen stiger dog pludselig fra £790 til £840 (+£8 i fragt) når man angiver en leveringsadresse i DK.

Til top
JorgenC Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Juli-2009
Point: 69
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2010 kl. 21:40
Oprindeligt skrevet af ClausKP ClausKP skrev:

Jeg har også lige prøvet, og du har ret - det kan man godt nu. Tidligere kunne man ikke.

Prisen stiger dog pludselig fra £790 til £840 (+£8 i fragt) når man angiver en leveringsadresse i DK.

Kun et gæt: er det ikke fordi Amazon skal opkræve dansk moms istedet for engelsk?

/Jørgen
Til top
Prospect Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2008
Sted: Ølstykke
Point: 783
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2010 kl. 12:27
Sådan plejer det i hvert fald at være :)
Til top
Schulz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Point: 845
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2010 kl. 12:18

=> gama

Jeg har sendt dig en pm, vedr. Sonos ZP 90

Til top