recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - nyt forkert mediacenter - afinstallering
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

nyt forkert mediacenter - afinstallering

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
cmax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 367
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cmax Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: nyt forkert mediacenter - afinstallering
    Sendt: 13-Oktober-2013 kl. 14:50
hej
har her i week-enden modtaget min nye pc/mce - og brugte en stor del af dagen i går på at installere win8, norton og mce på den, og opdagedede først sent på eftermiddagen, at den pc jeg havde fået ikke var den der stod på kassen - så nu har jeg et problem hvordan får jeg afinstalleret win8, så jeg kan sende pc'en retur i morgen mandag - er der nogen der har et godt råd.??

pc'en var helt tom da jeg modtog den, så jeg havde ikke mulighed for at se at indholdet ikke var hvad det skulle være.
Til top
MarkR Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-November-2009
Point: 149
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MarkR Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2013 kl. 14:54
Mit råd ville være at tage harddisken ud, sætte den til en anden computer som "slave" og så ellers skrive nuller på disken - det er den eneste måde man er sikker på at alt data er slettet.
Til top
cmax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cmax Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2013 kl. 15:04
Tak for forslaget men det må blive sælgeren der gør det - jeg skal ikke til at åbne pc'en, når den er helt ny.
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2013 kl. 17:45
Oprindeligt skrevet af cmax cmax skrev:

hej
har her i week-enden modtaget min nye pc/mce - og brugte en stor del af dagen i går på at installere win8, norton og mce på den, og opdagedede først sent på eftermiddagen, at den pc jeg havde fået ikke var den der stod på kassen - så nu har jeg et problem hvordan får jeg afinstalleret win8, så jeg kan sende pc'en retur i morgen mandag - er der nogen der har et godt råd.??

pc'en var helt tom da jeg modtog den, så jeg havde ikke mulighed for at se at indholdet ikke var hvad det skulle være.
Som jeg skrev i den anden tråd. Brug Win installations CDen. Vælg´avancerede indstillinger. Slet partitionerne. Afbryd installationen
Husk at hvis du kun har een licens til windows, og den er aktivereret, får du problemer med at installere/aktivere på en ny pc
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
cmax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cmax Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2013 kl. 18:10
Tak det vil jeg prøve
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu