|
nyt forkert mediacenter - afinstallering |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
cmax ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 367 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Oktober-2013 kl. 14:50 |
hej
har her i week-enden modtaget min nye pc/mce - og brugte en stor del af dagen i går på at installere win8, norton og mce på den, og opdagedede først sent på eftermiddagen, at den pc jeg havde fået ikke var den der stod på kassen - så nu har jeg et problem hvordan får jeg afinstalleret win8, så jeg kan sende pc'en retur i morgen mandag - er der nogen der har et godt råd.?? pc'en var helt tom da jeg modtog den, så jeg havde ikke mulighed for at se at indholdet ikke var hvad det skulle være. |
|
![]() |
|
MarkR ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-November-2009 Status: Offline Point: 149 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mit råd ville være at tage harddisken ud, sætte den til en anden computer som "slave" og så ellers skrive nuller på disken - det er den eneste måde man er sikker på at alt data er slettet.
|
|
![]() |
|
cmax ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 367 |
Tak for forslaget men det må blive sælgeren der gør det - jeg skal ikke til at åbne pc'en, når den er helt ny.
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Husk at hvis du kun har een licens til windows, og den er aktivereret, får du problemer med at installere/aktivere på en ny pc
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
Tak det vil jeg prøve
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |