recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt Gfx og flere Ram
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNyt Gfx og flere Ram

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
zaule Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-September-2007
Status: Offline
Point: 64
Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt Gfx og flere Ram
    Sendt: 10-Marts-2008 kl. 22:17
Hej har fået skaffet mig en gammel pc som jeg bruger som media center, den køre det egentlig fint nok, gfx er bare ikke nok til at den kan trække dvd film, så ville høre om i kan anbefale et gfx og nogle flere ram?

Det skal bare kunne afspille dvd'er og være så billigt som muligt, kan ikke lige se hvodan i skal få nogle infomatrioner omkring bundkortet osv.

Men i må lev ha et eller andet programd er kan scanne computeren så man lige kan se hvad der er inden i pc'en, så man ikke køber noget som den alligevel ikke understøtter. .

Mange tak hilse Zaule
Til top
Pizzabager Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
Avatar

Oprettet: 08-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1963
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2008 kl. 13:02

hvis du finder ud af hvilken cpu der sidder i, og hvilke porte der er på bundkortet, så kan man vel finde ud af derfra..

altså om det er AGP grafik, og om det er DDR eller DDR2 ram..

hvis det er ældre ram end det, kan det godt være svært at finde noget til en billig penge.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu