|
Nyt grafikkort - Budget ca. kr. 1.000 |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
JMA37 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 223 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Skærmen er endnu ikke pakket ud, har jeg valgt en forkert skærm og skal vælge noget andet - Jeg tænkte 32" curve virkede cool - nu tanken var mindst en 28" og budget på 2000-2500
|
||
![]() |
||
JMA37 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 223 |
|
Takker for info, men gir jo også meget god mening, hvis de har VGA port og det normalt ikke er standard.
|
||
![]() |
||
|
Vil jeg lige overveje, for jeg er ogsåblevet tilbudt et andet brugt kort
|
||
![]() |
||
|
Du skal måske sælge dit 760 for en god pris .-)
|
||
![]() |
||
Lubzor ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
|
Redigeret af Lubzor - 13-Juli-2018 kl. 18:35 |
||
![]() |
||
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1694 |
|
Det havde jeg nu ærligt talt ikke overvejet. ![]() |
||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
||
![]() |
||
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
|
Mon ikke han inden længe begynder at spille spil som Fortnite. Det går rimeligt stærkt i den alder.
|
||
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
||
![]() |
||
|
Ja det ved jeg det gør, men ud fra det er sønnen til en ny kæreste og det er for at få ham igang, uden jeg skal bruge en større formue - for moren har ikke penge til det. Så ud fra jeg har arvet et okay bundkort, cpu, ram og vundet en SSD på jobbet, så er der stadig udgift til lidt dele - plus bord og stol. Tænker det er okay, for når det hele er samlet, så er der vil hurtigt brugt lid penge. Så må de selv med tiden byden med nye dele, hvis behovet er der og de stadig er en del af mit liv. I dag spiller han på sin mors standard bærbar der helt sikkert er over 5 år gammel eller en iPad. Nu har jeg ikke læst hvad Fortnite kræver, men har hørt der er en del som spiller det.
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19556 |
|
Knægten har lige købt ny computer, fordi han vil lidt mere i gang med spil. Men indtil da spillede han fortnite på lav grafik på en AMD baseret computer med grafikkort i selve processoren.
Du skriver en 3,2 GHz processor, men ikke noget om årgang. Det kunne jo være en Athlon 64..... Spørgsmålet er om ikke 1000 kr for et grafikkort vil være overkill til både brug og resten af maskinen. Klaus |
||
![]() |
||
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
|
du tager fejl, dit kort er fra 2012 og mit blev released i 2016
|
||
![]() |
||
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1694 |
|
Jeg ved godt, at mit kort er fra 2012. Når du nu siger, at dit "460" er fra 2016, så kan jeg ikke andet end formode, at det drejer sig om et AMD RX460. De to bogstaver kunne du godt have skrevet for at undgå forvirring. Typisk forbinder man "460" med et nVidia GTX 460, og det er i al fald en del ældre og svagere end mit GTX 670. Jeg kan så til trådstarter fortælle, at der stort set ingen forskel er på et RX460 og et RX560. Det samme gælder for et RX470 og et RX570. Det er altsammen udmærkede kort. |
||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
||
![]() |
||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Online Point: 4052 |
|
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |