|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Maves ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-November-2004 Status: Offline Point: 77 |
![]() Sendt: 21-Oktober-2008 kl. 19:46 |
Hej
Jeg kunne står og overvejer at købe et nyt grafikkort / lydkort som kan give mit medie center nogen flere krafter. Hvad kan I anbefale hvis jeg skal bruge det til HD film, hvor jeg gerne vil tilslutte den til min Onkyo forstærker. Jeg er villig til at ofre en del for at få det rigtige som bare fungere. Altså krav: HDMI Løsning som kan klare HD lyd og HD film matriale |
|
![]() |
|
Maves ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-November-2004 Status: Offline Point: 77 |
![]() |
Ingen der har et input omkring hvilken grafikkort/lydkort jeg skal bruge mine penge på?
|
|
![]() |
|
pmalm ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2007 Sted: 3400, DK Status: Offline Point: 433 |
![]() |
prøv at kigge lidt nærmere på ATI RADEON HD serien. Jeg har selv et HD2600 med lyd ud via HDMI. de nye skulle også understøtte 7.1 kanals. Har to venner der lige har købt dette http://www.sapphiretech.com/dk/products/products_overview.ph p?gpid=250&grp=3 de er helt vilde med det, men måske lidt overkill hvis du ikke skal bruge det til spil, de findes jo også mindre. |
|
Mvh Peter
LG-55EC930, NAD-M3, XBOX-ONE S, B&W CM8, SONOS. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |