|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Dahm ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2006 Status: Offline Point: 61 |
![]() Sendt: 06-December-2006 kl. 21:45 |
Jeg går i tanker om at sætte et nyt grafikfort i min medion epc2. Men kan ikke rigtigt finde det rigtige. 1. Sådan som jeg kan forstå skal det være en Low Profil kort. Er dette korrekt ? 2. Findes der nogel low-profil kort med Geforce 7600gt eller derover ? Håber der er nogen der kan være behjælpelige med dette.
Hilsen Jacob |
|
![]() |
|
påfuglen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
![]() |
har selv gået med den tanke, men ikke fundet noget, helst med HDMI udgang. Fandt lige dette http://www.3dmark05.dk/news.asp?id=12400
Nogen der har erfaring med RADEON X1600 Pro HDMI grafik kort, Forøvrigt vil jeg lige høre om du har samme oplevelse med den røde optager lampe der blinker ved optagelse, når jeg stopper optagelse fortsætter den bare med at blinke, det er ret irriterende. Redigeret af påfuglen - 07-December-2006 kl. 09:32 |
|
![]() |
|
Dahm ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2006 Status: Offline Point: 61 |
![]() |
Jeg bruger slet ikke tv/optagefunktionen. Da jeg synes det er for ringe. Nok fordi jeg er vant til en sony hddoptager. Men efter en optagelse, kan jeg fortælle dig at min røde lampe kun lyser når jeg optager. Og går ud når jeg trykker på stop. |
|
![]() |
|
påfuglen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 71 |
![]() |
OK, Min optager kvalitet er ikke så ringe , men jeg har heller ikke noget at samligne med, kun en gammel videomaskine og det kan man jo ikke bruge til noget. Men hvad bruger du den så til??
Redigeret af påfuglen - 07-December-2006 kl. 09:35 |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg bruger den meget til musik, divx film, internet, e-mail. (nok fordi jeg er blevet for magelig til at rejse mig for at tjekke e-mails. Derudover streamer jeg de forskellige ting til min xbox 360. Så vi har funktionerne i flere rum. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |