|
Nyt grafikkort |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
TommyF ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-December-2003 Sted: Brøndby Status: Offline Point: 625 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fed beregner :-)
PS. Har plads nok i kabinettet som jeg husker, det er et midi tower Liam Lie alu.. |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
afhængig af din strømforsynings kapacitet, så op til geforce 660/760 eller AMD's tilsvarende. Men du skal nok overveje bare at udskifte det hele alligevel :D har selv en quad core2 med et amd radeon 5770 eyefinity, og det virker nogenlunde sammen, men må også indrømme at jeg så absolut er begyndt at kigge på noget andet - selv i diablo3 :D
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Online Point: 4719 |
Hej. Sidder og kigger på noget CUDA core beregnig og læser en MSI PDF file for deres N580GTX series. Under 'System Requirements' ser jeg at 'Minimum 600 Watt or greater system power supply (with a minimum 12V current rating of 42A) is recommended.' Samt at 'Intel Pentium4, AMD Athlon XP class processor or higher.' PDF filen kan hentes her: CPU Benchmark for for Intel Pentium 4 3.00GHz er 362 og for AMD Athlon XP 3000+ er 423. Det er disse to CPU'er MSI nævner til deres GTX 580, som jeg vil beskrive som et ret vildt Grafik kort fra forrige generationer. Til sammenligning er CPU Benchmark for din Pentium Dual-Core E5700 @ 3.00GHz 1784. Jeg tror stadig at din begrænsning ligger i din strømforsyning og ikke i din CPU. Hvor kraftigt et Grafik kort du ønsker, er så en anden sag. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 24-August-2013 kl. 16:35 |
|
![]() |
|
TommyF ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-December-2003 Sted: Brøndby Status: Offline Point: 625 |
Kan altid skifte PSU, men nu installere jeg en 120gb SSD som boot disk, og køber et billigt brugt Asus GTX 460 så er maskinen opgraderet for rimelige penge, og bruges senere ved mobo opgradering..
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
klogt valg :D
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |