recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt grafikkort
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt grafikkort

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
TommyF Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-December-2003
Sted: Brøndby
Status: Offline
Point: 625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TommyF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2013 kl. 21:26
Fed beregner  :-)

PS. Har plads nok i kabinettet som jeg husker, det er et midi tower Liam Lie alu..
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2013 kl. 11:51
afhængig af din strømforsynings kapacitet, så op til geforce 660/760 eller AMD's tilsvarende. Men du skal nok overveje bare at udskifte det hele alligevel :D har selv en quad core2 med et amd radeon 5770 eyefinity, og det virker nogenlunde sammen, men må også indrømme at jeg så absolut er begyndt at kigge på noget andet - selv i diablo3 :D
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Point: 4719
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2013 kl. 16:34
Oprindeligt skrevet af TommyF TommyF skrev:

Hvilken kort anbefales til en DuoCore 2  3,0Ghz  Win 7 64Bit....  som passer til CPU'en,, kan fint se ideen ikke at købe større end jeg kan udnytte....

Hej.

Sidder og kigger på noget CUDA core beregnig og læser en MSI PDF file for deres N580GTX series.

Under 'System Requirements' ser jeg at 'Minimum 600 Watt or greater system power supply (with a minimum 12V current rating of 42A) is recommended.'

Samt at 'Intel Pentium4, AMD Athlon XP class processor or higher.'

PDF filen kan hentes her:

CPU Benchmark for for Intel Pentium 4 3.00GHz er 362 og for AMD Athlon XP 3000+ er 423.

Det er disse to CPU'er MSI nævner til deres GTX 580, som jeg vil beskrive som et ret vildt Grafik kort fra forrige generationer.

Til sammenligning er CPU Benchmark for din Pentium Dual-Core E5700 @ 3.00GHz 1784.

Jeg tror stadig at din begrænsning ligger i din strømforsyning og ikke i din CPU.

Hvor kraftigt et Grafik kort du ønsker, er så en anden sag.

Hilsen Carsten.

Redigeret af csell - 24-August-2013 kl. 16:35
Til top
TommyF Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-December-2003
Sted: Brøndby
Point: 625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TommyF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2013 kl. 16:58
Kan altid skifte PSU, men nu installere jeg en 120gb SSD som boot disk, og køber et billigt brugt Asus GTX 460 så er maskinen opgraderet for rimelige penge, og bruges senere ved mobo opgradering..
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2013 kl. 18:47
klogt valg :D

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu