|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
![]() Sendt: 06-November-2007 kl. 21:13 |
hej, står og skal have et grafikkort, skal bare have det bedste som jeg kan få men vil ikke bruge mere end MAX 2500kr. er meget grøn på dette område så håber i vil hjælpe |
|
![]() |
|
Baronen3 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 65 |
![]() |
Der er netop kommet et nyt grafik kort: Geforce 8800 GT, som helt klart er det bedste kort op til 3000 kr. Kortet kan fås for omkring 2000 på EDBpriser. Læs eventuelt Tomshardware's november anbefalinger af grafikkort: her Baronen. |
|
![]() |
|
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
![]() |
jeg kunne ikke få dig til at linke til dette grafikkort, har selv kigget på en masse menfor mig ser næsten alt ens ud,
|
|
![]() |
|
Baronen3 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 65 |
![]() |
søg på 8800 gt på edbpriser.dk Der findes allerede nu forskellige mærker som laver 8800 gt. Nogle sværger til det ene eller andet mærke, ellers er der nogle af dem som er fabriks overclokket, som så koster lidt mere. Der kan være forskellige kølere på kortene, så nogle støjer mere end andre og nogle kan overclokkes mere end andre. Jeg har ikke prøvet/set/hørt nogle af kortene i virkeligheden, så der kan jeg ikke hjælpe. Jeg bygger HTPC til stuen og jeg går og venter på Sparkle's kort kommer til DK. Det er nok hverken det hurtigste eller billigste, men det er passivt kølet, så jeg undgår blæser lyd. Hvis ikke det var til HTPC, ville jeg kigge efter andre modeller, som vil give mere "bang for the bucks". mvh. Baronen.
|
|
![]() |
|
como ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-April-2006 Status: Offline Point: 163 |
![]() |
Her er de "nye" 8800gt med g92/65nm gpu http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=403726 http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=403699 http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=403785 Redigeret af como - 06-November-2007 kl. 22:17 |
|
![]() |
|
![]() |
tak, er det et af de bedste jeg kan få, har selv lige kigget lidt, men der er jo mange, har prøvet at kotte det ned,: syntes selv det ser rimeligt ud,
er der noget med opløsningen, og så hvonen skærmen er, altså så man ikke tager en så høj opløsning at skærmen ikke kan tage det |
|
![]() |
|
![]() |
Du skal ikke købe de 8800gt med 320 eller 640 ram, det er de "gamle" et grafikkort kan køre fra lav til høj opløsning, det sættes i windows og Redigeret af como - 06-November-2007 kl. 22:28 |
|
![]() |
|
![]() |
ok, tak for det
|
|
![]() |
|
![]() |
Du skal også sikre dig at dit bundkort er med pci-e, og ikke agp port. |
|
![]() |
|
![]() |
hvilket, syntes i jeg skulle vælge af disse her? Jeg har en Acer AL1717 17" med 8ms. C.S. S. i 1280x1024 i 75Hz skærm hvis det kan hjælpe
|
|
![]() |
|
![]() |
ingen der har set på det sidste inldæg
|
|
![]() |
|
![]() |
Nu har jeg ikke det store kendskab til C.S, men hvis du vil har mest grafikkort for pengene skal du have en 8800GT, ingen tvivl der. Af de 8800GT kort der er på edbpriser.dk i dag, ville jeg vælge enten Asus til 1670 kr. eller Club3D til 1508 kr, hvis ikke jeg byggede HTPC. Jeg har haft gode erfaringer med begge fabrikanters grafikkort. Baronen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |