|
Nyt grej, input modtages gerne :) |
Besvar |
Forfatter | |
KevinL
Super bruger Oprettet: 14-August-2014 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 364 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 01-November-2020 kl. 20:26 |
Hej REC
Jeg skal ud og invistere i noget nyt grej. Og jeg ville sætte stor pris på inputs herfra!! Nogen af jer vil nok vide at jeg lige har haft et sæt Beolab 18 på væggen, og de lød også pisse godt, samme tid med at de så helt vildt godt ud, men de måtte videre. Når man hørte musik kunne de lige pludseligt skrue ned for diskanten for at "passe på sig selv", og det kan jeg bare ikke leve med. Det jeg ønsker er: ATMOS 5.1.2 Forholdsvis kraftig forstærker / AV-Receiver Streame TIDAL 65" 4K OLED, har selv kig på SONY A8 & Panasonic HZ2000 Det jeg ejer: Marantz SR6009 Appel TV 4K Sonus Faber Sonetto III (Bestiller snarest) B&O Indbygget Center 4 x Dali Fazon Sat. Nu er der jo desværre ikke uanede penge, men hvis Panasonic OLED rammer 22.500.- så kunne jeg godt springe på den. Jeg vægter æstetik og musik meget højt, men det bliver brugt ca. 50/50 film /musik. MARANTZ Jeg har set på Marantz SR6015 sat sammen med Marantz MM7055 Effekt, og brokoble Fronten og sætte den sidste kanal på Center. ANTHEM Men nu kommer Anthem også med deres nye receivere, men nu er de i den dyrere end af scalaen, og den har ikke HDMI 2.1. Det er lidt en joker hvor jeg lige ser prisen an på. YAMAHA Elgiganten kører nogle gange nogle gode tilbud på Yamaha 2080 & 3080 som også kunne være en mulighed, de mangler dog også HDMI 2.1. Jeg kommer med meget stor sandsynlighed ikke til at koble en konsol på, så er i tvivl om jeg skal være nervøs for manglen på HDMI 2.1. Tusinde tak for jeres tid :) Kevin
Redigeret af KevinL - 01-November-2020 kl. 20:43 |
|
KevinL
Super bruger Oprettet: 14-August-2014 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 364 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ville lige svare mig selv og tilføje NAD T778 til ligningen.
Nogen der har noget for eller imod de forskellige receivere?
|
|
Jens PN
Bruger Oprettet: 03-December-2019 Sted: Ribe Status: Offline Point: 83 |
Funktioner
Tak(0)
|
-
Redigeret af Jens PN - 02-November-2020 kl. 19:37 |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19452 |
Funktioner
Tak(0)
|
I dit prisleje, ville jeg købe en god stereoforstærker med Home Theater pass through og en mindre surroundforstærker. Så kan du bruge stereoforstærkeren til lys og som effektforstærker til dine fronter, når du vil høre surround. Klaus
|
|
KevinL
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Klaus Jeg så i et indlæg, en der havde købt en Gato 400S, den ser dælme lækker ud. Nu er budgettet ikke til en Surround receiver og en gato 400s Men det er da i hvert fald værd at undersøge. Så altså en billigere SR og en lidt bedre stereo forstærker med passthrough som effekt. Andre end Gato der kan det?
|
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12317 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der findes rigtig mange som kan det. Der er en tråd et sted her på forummet, hvor der er samlet mange forskellige modelnavne, som har passthrough, home theater input, eller hvad det nu kaldes af fabrikanterne.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |