Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
misimo
Ny bruger
Oprettet: 01-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8
|
Emne: Nyt Hardware Sendt: 13-August-2008 kl. 17:17 |
Så kom der lidt nyt hardware hjem til min nye Mediacenter , Nu er det jo sådan set bare at komme igang med at samle 

|
 |
kylle_one
Bruger
Oprettet: 11-Maj-2008
Point: 169
|
Sendt: 13-August-2008 kl. 17:41 |
Husk at købe et godt grafikkort, f.eks. et Radeon 4850 det understøtter 5.1 lyd igennem HDMI.
|
 |
DonBirger
Guld medlem
Oprettet: 18-Maj-2006
Point: 592
|
Sendt: 13-August-2008 kl. 19:52 |
kylle_one skrev:
Husk at købe et godt grafikkort, f.eks. et Radeon 4850 det understøtter 5.1 lyd igennem HDMI. |
det er da ikke nødvendigt, det gør det gigabyte bundkort også, og det har også h.264 hardware acceleration, så det er helt fint.
|
 |
misimo
Ny bruger
Oprettet: 01-Juni-2008
Point: 8
|
Sendt: 13-August-2008 kl. 20:13 |
DonBirger skrev:
kylle_one skrev:
Husk at købe et godt grafikkort, f.eks. et Radeon 4850 det understøtter 5.1 lyd igennem HDMI. |
det er da ikke nødvendigt, det gør det gigabyte bundkort også, og det har også h.264 hardware acceleration, så det er helt fint.
|
Det var også derfor valget faldt på denne.
Jeg har nu fået samlet maskinen og det skal hilsens at sige de ikke har ruttet med pladsen i dette kabinet, med det lykkedes da 
Glæder mig til at få liv i den, det bliver spændende at se hvad den kan.
|
 |
kylle_one
Bruger
Oprettet: 11-Maj-2008
Point: 169
|
Sendt: 13-August-2008 kl. 21:32 |
Smart, så kan det ikke betale sig medmindre man vil game.
|
 |
DonBirger
Guld medlem
Oprettet: 18-Maj-2006
Point: 592
|
Sendt: 13-August-2008 kl. 21:36 |
tillykke med den, har selvsamme bundkort og er godt tilfreds med det, både på billed og lydsiden, så glæd dig.
|
 |
Ersgaard
Bruger
Oprettet: 19-April-2007
Point: 143
|
Sendt: 14-August-2008 kl. 08:30 |
Tillykke med det.
Har lidt af det samme setup, kan jeg se. Og jeg er fuldt ud tilfreds. God lyd og godt billede (til pengene). Så længe du ikke skal game, er onboard-grafikkortet super godt.
Jeg har dog et andet kabinet, da mine fede fingrer heller ikke er super egnede til den størrelse. "Slimline"-kabinetter vist ikke er skabt til en scandinavisk håndværkerhånd 
/Ersgaard
|
/Ersgaard
|
 |
fltk
Platin medlem
Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10593
|
Sendt: 14-August-2008 kl. 10:21 |
ChrisJJ skrev:
Er der nogen af jer med Gigabyte bundkortet der har oplevet at der kun vises en grøn skærm ved afspilning af optaget TV og DVD?
Har oplevet dette fænomen et par gange og kan sgu ikke rigtigt greje havd der er galt. Det forsvinder igen efter f.eks. et par genstarter, men det er duby underligt. Har også oplevet at jeg kan se noget af menuerne på DVD'en og noget af teksterne på en optaget udsendelse, men intet billede, kun græøn baggrund. 
|
Nyeste BIOS kan måske afhjælpe dit problem.
Flemming
|
Samsung UE55F7005 AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100
|
 |