|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tairo ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-April-2010 Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 20-April-2010 kl. 12:35 |
Goddag alle tv elskere og andet godtfolk!
Jeg er i den situation at jeg skal have fat i et nyt HD TV da den anden skal gives til min kære mor. Men problemet er at økonomien pludselæig gik nogle tusinde ned så bliver nødt til at kigge på et andet end den jeg ellers havde i sigte. Men jeg har desværre ikke kendskab til de nyere HD TV. jeg er lidt rusten i det så jeg tænkte at jeg nok kunne spørge jer til råds. Leder efter et godt fjernsyn i god biledkvalitet til de 6000, og de krav jeg stiller er: - Yousee kortlæservenlig - Har VGA/DVI indgang størrelsen er underordnet så længe det ikke er under 32" ellers er der frit slag. Håber at i kan hjælpe mig :)
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() |
Jeg vil foreslå et Panasonic X20 42 tommer, som giver rigtigt meget tv til prisen og som opfylder alle de behov som du har berkevet.
|
|
![]() |
|
Rod83 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 681 |
![]() |
hej tairo.
Er det billedkvalitet vs. pris du kigger efter så kunne panasonic's S10 i 42" fra være et bud. Da S20 fra i år ikke har VGA indgang ville jeg have nævnt den. Ellers så kunne Sony's EX500 i 40" også være et interessant for dig ![]() http://www.pricerunner.dk/pl/2-1215536/TV/Panasonic-Viera-TX-P42S10-Sammenlign-Priser http://www.pricerunner.dk/pl/2-2574600/TV/Sony-Bravia-KDL-40EX500-Sammenlign-Priser Held og lykke ![]() Redigeret af Rod83 - 20-April-2010 kl. 13:28 |
|
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
|
|
![]() |
|
tairo ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-April-2010 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Tak for tippene :)
Efter hvad jeg kan se er s20 rimelig skræmmende til prisen, så den må købes. Det er ikke værre end at jeg kan købe et grafikkort med HDMI :)
|
|
![]() |
|
SuperBilleN ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juni-2006 Sted: Galten, Danmark Status: Offline Point: 553 |
![]() |
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |