|
Nyt Headset?!?! |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Februar-2012 kl. 11:56 |
|
HJÆÆÆÆLP?!
![]() Jeg har igennem godt 6-7 år brugt det originale Icemat Siberia headset, og i sommers valgte jeg så at købe et til, denne gang bare et Steelseries Siberia, hvor der ikke fulgte microfon med til. Fælles for begge to er, at de var de "originale" med stofpuder rundt om øret, men de var så i hver sin farve (sort og hvid). har brugt det i mange år, da jeg finder til at være noget af det bedste jeg har prøvet, de opfanger ALLE detaljer når man spiller computer, det giver rigtig god lyd, og ikke mindst bas når man høre musik i dem, ja det har været en skøn tid! men nu er det altså slut, det ene headset var slidt op, og blev til sidst givet væk, og det nye gik desværre i stykker inden for 6 måneder, hvad værre er, at steelseries slet ikke producere dem længere, så det ikke til at få fat på mere! så derfor skal jeg have fundet mig et nyt headset, der kan leve op til samme glæde og forventning som de 2 har givet mig gennem 7-8 år ca. Men jeg er KRÆSEN! og har nogen strenge krav! 1: Det SKAL være ørekopper, og de SKAL være med stof! (bryder mig bestemt ikke om det der lædder fis!) 2: De skal kunne bruges først og fremmest til gaming, men må samtidig også godt kunne være nogen man kan bruge sammen med mobilen og meget andet, dvs. de må IKKE være med USB! 3: Det yderst vigtigt, at de skal kunne sidde godt, og være behagelige at have på, os gerne i længere tid (dvs. 5-8 timer hvis man sidder helt optaget i et spil) 3: Microfon, jeg så helst gerne et sæt der ligner det originale Siberia med clip-on microfon, som er muligt at aftage igen, så man kan bruge det til noget andet, men dette er ikke et direkte krav, da jeg stadig har en gammel microfon liggende! (fra det originale siberia) 4: Lyden, det skal kunne spille højt! 95db som minimum, (altså, når man tænker på headset specifikationer) og så have noget der hedder 10-15hz, og så op til 18-25.000hz, for at få flest mulige detaljer med i lyden, så man ikke er i tvivl om hvor fjenden kommer fra! 5: Hvis ikke ledningen er mere en 1m, må der meget gerne følge forlængerledning med, gerne med volume funktion på. 6: det SKAL være et alm. headset, forstået på den måde man tager det oven på hoved, og det ikke er som neckband. - Det var vidst umiddelbart det... Er lidt villig til at prøve hvad som helst, dog skal det siges jeg har et MAX budget til nyt headsæt på omkring 1000 kr. Og så skal det lige tilføjes at jeg på anlæg, og med musik sætter kvalitet højt, så derfor skal dette også tages med i overvejelserne til en evt. anbefaling. - Takker på forhånd, og glæder mig til at se hvilke forslag i kan finde på. ![]() |
||
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
||
![]() |
||
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
anyone??..
|
||
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
||
![]() |
||
|
Er der virkelig ingen der har et forslag?
![]() |
||
|
||
![]() |
||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
|
Jeg tror du skal ligge tråden i det rigtige forum
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19682 |
|
Det er jo svært at foreslå noget, når man sidder med et sæt JPW højttalere med 5,5" enheder som primær lydkilde ved computeren. Fordelen er at dem kan man også høre mere end 2 meter fra computeren......og man falder ikke i ledningen. Klaus |
||
![]() |
||
|
Men som du tydeligvis ikke har læst, så skal det være noget som også kan bruges til andet end bare computeren, det må godt være et headset som er nemt at tage med sig når man er på farten. @Steve Jones - Hvorfor det, det er jo en efterlysnng af et headset... så den må da ligge det rigtige sted! |
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |