|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
knudsen2 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() Sendt: 17-Juni-2009 kl. 19:33 |
|
hej folkens Er helt ny hvad angår anlæg m.m. så ville blive glad hvis i gad smide en kommentar af tíl det jeg har fundet frem til er faldet for denne receiver http://www.pioneer.dk/dk/products/42/98/405/VSX-819H-K/index .html
nogen der har andre forslag.... max 10.000 ? |
||
![]() |
||
knudsen2 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
|
Der var godt nok ikke mange der have en mening til dette setup da
![]() |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Hvis du læser lidt af de andre tråde, vil du se at Pioneer er et meget fornuftigt valg. Og det samme kan vist siges om Teufel, som jeg desværre ikke kender så meget til.
![]() |
||
![]() |
||
Hyl.dk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 353 |
![]() |
|
Der er ikke andet at gøre end ud og lytte alt hvad du har lært. Kender ikke det omtalte sæt, men jeg ville ikke turde købe et sæt højtalere jeg ikke havde mulighed for at lytte til først. Der findes massere af spændende ting der ude! Besøg de lokale hifi-pushere og forklar dem hvad du søger og hvad budgettet er. Så kan de sikkert strikke noget fornuftigt sammen du kan lytte til. Husk dog at lytte til mere end ét sæt da højtalere kan lyde meget forskelligt! Har har lyttet til højtalere til over 100k der blev slået af nogen til 20k i MINE øre. Derfor kan prisen heller ej være eneste faktor du kigger på.
Skal det bruges meget til musik, kan der være en ide i 2 gode gulvhøjtalere og så spare lidt på resten. |
||
Udstyr:
* Receiver - Pioneer VSX-LX60 * Effekt - XTZ Edge A2-300 (2 stk Bi-amp) * Front - XTZ 99.36 MK1 * Center - XTZ 99.25 MK1 * Sub - XTZ 99 W10.16 (m. 700W klasse-D modul) |
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
|
Og dertil skal man vel bemærke, at navnligt når vi er oppe i den prisklasse skal sammenligningen naturligvis foregå på det samme anlæg, og i det samme lytterum - ellers er det snart sagt ubrugeligt. Jeg trude nu godt købe et sæt højttalere til 6000 på omtalen (hvis der var nok af den, og jeg fandt kilderne troværdig). |
||
![]() |
||
Hyl.dk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 353 |
![]() |
|
Omtalte prøvelytning var i samme lokale på samme McIntosh forstærker og CD-afspiller, men ja lokale og udstyr har meget at sige. Som du er inde på kan man godt købe udstyr ud fra omtalen og sikkert blive rimeligt tilfreds (især hvis man ikke har nogen reference i samme prisklasse). Men man finder først ud af hvad man virkeligt kan lide når man kommer ud og lytter til noget forskelligt. |
||
Udstyr:
* Receiver - Pioneer VSX-LX60 * Effekt - XTZ Edge A2-300 (2 stk Bi-amp) * Front - XTZ 99.36 MK1 * Center - XTZ 99.25 MK1 * Sub - XTZ 99 W10.16 (m. 700W klasse-D modul) |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |