|
Nyt højtaler setup |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Lusk666 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Oktober-2016 kl. 21:28 |
Hej Alle
Jeg er flyttet i ny lejlighed og har endelig fået mit lærred op igen :) Skønt, men jeg mangler lidt et nyt højtalersetup. Jeg kan ikke rigtig finde ud af hvad jeg skal gøre med centerhøjtaleren. Lige pt ryger den frem og tilbage når jeg skal se film, men det bliver lidt trættende i længden :) Overvejer lidt at få købt noget som kan hænge i loftet, men har lidt svært ved at finde et godt udvalg... Udover "Bowers & Wilkins M-1 Kompakthøjttaler" hvor der følger et loftbeslag med. Planen er også at skifte de 2 fronthøjtalere ud med matchende M-1 højtalere.. Eller eventuelt noget Dali. Og den venstre højtaler ryger helt ud til venstre P.S. Jeg løb tør for højtaler kabel, derfor den lidt alternative kabelføring.. Men nå man vil se film.. Så vil man se film :) P.P.S Det er glasdøre ind til soveværelset, det er derfor ikke muligt at sætte noget på dem. |
|
Just my 2 cents.
Lasse Jensen |
|
![]() |
|
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du kunne også overveje disse trekantede til at sætte i hjørnet. Det ser ret smart ud, har dog aldrig hørt dem.
http://cornered.dk/consumer/application Redigeret af Bconrad - 27-Oktober-2016 kl. 19:36 |
|
![]() |
|
Lusk666 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
Det ser nu meget smart ud, men det kræver stadig at jeg sænker lærred lidt.
Det har jeg faktisk ikke overvejet, kunne være jeg lige skulle tjekke om lærred kan hænge på væggen i stedet for i loftet. Kunne jo godt smide det 20cm ned, så er der plads til en center der :) |
|
Just my 2 cents.
Lasse Jensen |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19565 |
Hvad med at flytte lærredet over til den anden side?
Så kunne centeren hænge på væggen hele tiden. Har du overvejet at købe nogle højttalere med lidt mere lyd i? Klaus |
|
![]() |
|
Så kommer sofaen til at stå foran døren til soveværelse :) Det skal helt sikkert være nogle højtalere med mere lyd end dem jeg har, hvilket ikke er svært. |
|
Just my 2 cents.
Lasse Jensen |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19565 |
Nej, ikke i den anden ende af lokalet, blot skubbe det til lidt til venstre...
Klaus |
|
![]() |
|
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
Du kan vel også bare lade skærmen hænge og sætte center i loftet så den peger ned mod sofaen. Der er jo ikke billede det første stykke af skærmen alligevel.
Hvis det er muligt, så ville jeg nok også vælge at rykke skærmen til venstre og lave en mere traditionel løsning. Du kan evt lave en tegning af stuen med alle indgange og dele, så plejer det at komme en masse ideer til opstilling. |
|
![]() |
|
Aha, så skal der lige flyttes lidt rundt på spisebordet :) Men laver lige en tegning når jeg kommer hjem fra julefrokost... Eller i morgen er nok bedst :) |
|
Just my 2 cents.
Lasse Jensen |
|
![]() |
|
Det var faktisk også loftet jeg havde tænkt på, men kan ikke finde nogen med loftbeslag udover B&W M1 Laver en tegning i morgen. Thanks |
|
Just my 2 cents.
Lasse Jensen |
|
![]() |
|
Snigerdis ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2013 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 138 |
Som Klaus er inde på finder jeg løsningen med at rykke lærredet en halv meter til venstre at foretrække.
Så kunne du gøre således (ninja PSP skills): ![]() Det giver også lidt spillerum til at vælge nogle fornuftige stander eller gulvhøjtalere. Redigeret af Snigerdis - 29-Oktober-2016 kl. 19:59 |
|
![]() |
|
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
Har kørt med et sæt Kef kht 3005 i 8 år og har været meget tilfreds. Det laves dog ikke mere, men man kan stadigvæk finde dem brugt i god stand på nettet. De har medfølgende beslag. eks. Eks 2. ![]() Redigeret af -claus- - 29-Oktober-2016 kl. 12:35 |
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
![]() |
|
Så fik jeg lavet lidt tegninger og har også nogle billeder fra da lejligheden var tom.
Det "eneste" der skal være plads til er Sofa / Lærred / Spisebord ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Just my 2 cents.
Lasse Jensen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |