|
Nyt højtaler setup |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Lusk666 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det var præcist også sådan noget jeg leder efter. Det kan jo faktisk være at man også kan få loftbeslag til deres nye højtalere. Ellers må jeg jo på DBA. |
||
Just my 2 cents.
Lasse Jensen |
||
![]() |
||
Lusk666 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
|
Nice ninja skills :) Grunden til at højtaleren ikke sidder der hvor du har sat den er at der kun er 6cm fra væg til "døren" Derfor skal den helst over almindelig højde så man ikke går ind i den. ![]() Redigeret af Lusk666 - 30-Oktober-2016 kl. 09:02 |
||
Just my 2 cents.
Lasse Jensen |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19565 |
|
Du skal have det sæt her
http://forum.recordere.dk/s-spot-pris-system-audio-saxo-hjttalere_topic148539_page2.html Klaus |
||
![]() |
||
-claus- ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
|
Jeg tror også de nye kan hænges på væg og i loftet. Med de medfølgende fødder/beslag. |
||
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |