|
nyt home cinema sæt.. |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
andersen02 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-December-2011 Sted: danamrk Status: Offline Point: 21 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Januar-2012 kl. 21:12 |
|
hey der ude..
da jeg er på udkig efter nyt homecinema sæt tli den lille stue, og det skal helst være philips så det matcher tv'et så man bare kan nøjes med en remote :) jeg har kigget på disse par sæt her.. og pris budget er ca 1500 og det ska lige siges det er til at se en film på i ny og næ.. ikk noget voldsomt.. :D men hva ville folk foretrække :D http://www.hifipriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4183267 http://www.hifipriser.dk/Product/Details.aspx?pid=5506926 kom gerne med gode dårlige ting.. :D takker og forsat god aften :D |
||
![]() |
||
gadeberg87 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-November-2009 Status: Offline Point: 145 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Nu vil jeg aldrig selv købe et samlet sæt i en boks. Men jeg vil dog sige at dette vil være et bedre bud: http://www.cinemagic.dk/shop/philips-hts3541-5-1-168110p.html
Det koster godt nok 1600, men så er det med blu-ray afspiller, i stedet for dvd i de to du selv angiver. Ellers vil jeg ikke mene der er den store forskel på pakkerne. |
||
Panasonic Tx-P42V10E, Xbox 360, Dune HD D1, Yamaha RX-V 671, DLS D3, Harmony One, Synology DS209
|
||
![]() |
||
andersen02 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-December-2011 Sted: danamrk Status: Offline Point: 21 |
|
ja.. men vil helst ikk bruge for mange penge på det.. men vil kigge lidt videre efter noget alternativt.. men vil bare gerne ha at det kan komme til at køre sammen med remoten til tv'et.
|
||
![]() |
||
Schulz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
|
Hej andersen02
![]() Du har ramt et forkert forum med dit spørgsmål. Min Hjemmebiograf er til for at vise billeder af sin hjemmbio. Dit spørgsmål skulle have været inde under Surround
![]() Bortset fra det så pøj pøj med det
Mvh Schulz
|
||
![]() |
||
|
nå ja oki.. sad og roede en del rundt i de kategorier der..
beklager fejlen :) |
||
![]() |
||
klander ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 813 |
|
Gå ud og spørg i de forskellige forretninger hvad der kan kører med din fjenbetjening til tvet, lyden i den prisklasse er ligemeget så det er ikke det du skal kikke på ![]() |
||
Med Venlig Hilsen
Kurt |
||
![]() |
||
|
hehe ja det er selvfølig rigtig nok.. men kigger stadig efter alternativer, vil det hjælpe lidt på lyden hvis man smider en 1000 kr med oven i .. kan det betale sig .. ?
|
||
![]() |
||
Slettet_120331 ![]() -- ![]() Oprettet: 10-Maj-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1123 |
|
Bare fordi man selv har brugt mange tusinde på lyd betyder det jo ikke at andre har samme behov og der vil da bestemt være både god og dårlig lyd i prisklassen. Ganske rigtigt skal du som klander skriver ikke kigge på lyden men høre den. Selv plejer jeg også at høre noget i en højere prisklasse end jeg egentlig vil betale for også at vide hvad man ikke får for 1500kr :)
|
||
![]() |
||
klander ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 813 |
|
Det vil altid hjælpe at smide 1000 kr. mere på lyden, men tag nu i forretningerne og se og lyt. For man kan næsten sige sig selv at med eks 5 højtaler og en DVD/Blue Ray afspiller og den pris du kikker med ja der får man ikke meget, jeg vil ikke sige dåselyd men det er sgu tæt på. Og det har ikke noget med at sige at jeg måske har anlæg for over 30,000 kr som en anden skriver, jeg kan sagtens holde ud af at lytte til noget der koster 3/4000, men 1500 nej ![]() Køb evt noget brugt så får du meget mere for dine kr. |
||
Med Venlig Hilsen
Kurt |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |