recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - nyt home cinema sæt..
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

nyt home cinema sæt..

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
andersen02 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 23-December-2011
Sted: danamrk
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andersen02 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: nyt home cinema sæt..
    Sendt: 13-Januar-2012 kl. 21:12
hey der ude..

da jeg er på udkig efter nyt homecinema sæt tli den lille stue, og det skal helst være philips så det matcher tv'et så man bare kan nøjes med en remote :)  jeg har kigget på disse par sæt her.. og pris budget er ca 1500

og det ska lige siges det er til at se en film på i ny og næ.. ikk noget voldsomt.. :D

men hva ville folk foretrække :D

http://www.hifipriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4183267

http://www.hifipriser.dk/Product/Details.aspx?pid=5506926

kom gerne med gode dårlige ting.. :D

takker og forsat god aften :D 
Til top
gadeberg87 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-November-2009
Point: 145
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gadeberg87 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2012 kl. 22:08
Nu vil jeg aldrig selv købe et samlet sæt i en boks. Men jeg vil dog sige at dette vil være et bedre bud: http://www.cinemagic.dk/shop/philips-hts3541-5-1-168110p.html
Det koster godt nok 1600, men så er det med blu-ray afspiller, i stedet for dvd i de to du selv angiver.
Ellers vil jeg ikke mene der er den store forskel på pakkerne.
Panasonic Tx-P42V10E, Xbox 360, Dune HD D1, Yamaha RX-V 671, DLS D3, Harmony One, Synology DS209
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andersen02 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2012 kl. 01:11
ja.. men vil helst ikk bruge for mange penge på det.. men vil kigge lidt videre efter noget alternativt.. men vil bare gerne ha at det kan komme til at køre sammen med remoten til tv'et. 
Til top
Schulz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Denmark
Point: 845
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Schulz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2012 kl. 18:55
Hej andersen02 Smile

Du har ramt et forkert forum med dit spørgsmål. Min Hjemmebiograf er til for at vise billeder af sin hjemmbio. Dit spørgsmål skulle have været inde under Surround Wink

Bortset fra det så pøj pøj med det

Mvh Schulz 
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andersen02 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2012 kl. 04:11
nå ja oki.. sad og roede en del rundt i de kategorier der..

beklager fejlen :)
Til top
klander Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juni-2004
Point: 813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér klander Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2012 kl. 09:08
Oprindeligt skrevet af andersen02 andersen02 skrev:

ja.. men vil helst ikk bruge for mange penge på det.. men vil kigge lidt videre efter noget alternativt.. men vil bare gerne ha at det kan komme til at køre sammen med remoten til tv'et. 

Gå ud og spørg i de forskellige forretninger hvad der kan kører med din fjenbetjening til tvet, lyden i den prisklasse er ligemeget så det er ikke det du skal kikke på Wink

Med Venlig Hilsen

Kurt

Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andersen02 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2012 kl. 11:28
hehe ja det er selvfølig rigtig nok.. men kigger stadig efter alternativer, vil det hjælpe lidt på lyden hvis man smider en 1000 kr med oven i .. kan det betale sig .. ? 
Til top
Slettet_120331 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 10-Maj-2009
Sted: Danmark
Point: 1123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Slettet_120331 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2012 kl. 11:40
Oprindeligt skrevet af klander klander skrev:

Gå ud og spørg i de forskellige forretninger hvad der kan kører med din fjenbetjening til tvet, lyden i den prisklasse er ligemeget så det er ikke det du skal kikke på Wink

Bare fordi man selv har brugt mange tusinde på lyd betyder det jo ikke at andre har samme behov og der vil da bestemt være både god og dårlig lyd i prisklassen. 

Ganske rigtigt skal du som klander skriver ikke kigge på lyden men høre den. Selv plejer jeg også at høre noget i en højere prisklasse end jeg egentlig vil betale for også at vide hvad man ikke får for 1500kr :)
Til top
klander Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juni-2004
Point: 813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér klander Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2012 kl. 12:20

hehe ja det er selvfølig rigtig nok.. men kigger stadig efter alternativer, vil det hjælpe lidt på lyden hvis man smider en 1000 kr med oven i .. kan det betale sig .. ? 

Det vil altid hjælpe at smide 1000 kr. mere på lyden, men tag nu i forretningerne og se og lyt.
For man kan næsten sige sig selv at med eks 5 højtaler og en DVD/Blue Ray afspiller og den pris du kikker med ja der får man ikke meget, jeg vil ikke sige dåselyd men det er sgu tæt på.

Og det har ikke noget med at sige at jeg måske har anlæg for over 30,000 kr som en anden skriver, jeg kan sagtens holde ud af at lytte til noget der koster 3/4000, men 1500 nej Wink..
Køb evt noget brugt så får du meget mere for dine kr.

Med Venlig Hilsen

Kurt

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu