recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt høretelfoner til musik
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNyt høretelfoner til musik

 Besvar Besvar Side  <1234 5>
Forfatter
Besked
Kasper Rodding Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 172
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2010 kl. 13:58
Synes bare de ser mere lækre/robuste og pæne ud + de er lukkede.
Er det ikke nogle andre puder der er på dem end HD681?
Til top
Kasper Rodding Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 172
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2010 kl. 16:09
Men i er sikre på, at hvis jeg køber HD681 giver de bedre lyd end f.eks. Sennheiser HD448?
Til top
Irenicus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-December-2009
Status: Offline
Point: 1020
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2010 kl. 16:46
Har ikke hørt nogen af dem, men med den reaktion de har affødt (bla. i det link jeg postede) er jeg ret overbevist om at de levere langt bedre lyd. Husk i øvrigt andre puder!
Til top
Kasper Rodding Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 172
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2010 kl. 16:57
Okay. Har også læst en del derinde, så det tror jeg også godt jeg kan regne med.
har lige skrevet til Thomann for at høre dem af om man ikke kan få dem med hvide kanter istedet for røde ligesom de er inde på Superlux egen hjemmeside http://www.superlux.com.tw/productInfo.do?pdctid=f0f5d976-92a0-470d-8ba9-aa6a6b8d319b&pdkid=3a182f85-9464-41bf-b4c7-d618102f84ac&level=2&lv0=1
Jeg synes bare ikke det er de samme puder der er på HD662 som på HD681. De ser bedre ud på 662, så ved ikke om jeg køber andre puder til der. Er godt nok stadig meget i tvivl om hvilken en af de to modeller jeg skal vælge.
Til top
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1135
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2010 kl. 23:12
Jeg synes hd 681 er ok komfortable at have på, tager lige en uges tid før det sætter sig ordenligt, men efter der har jeg ikke haft nogle problemer med at have dem på i timevis.
Jeg har hd 660 og de er ret ukomfortalte til mit hoved, de klemmer og sidder generalt dårligt, de kræver også en headset amp for at trække ordenligt. Derudover bryder jeg mig ikke om lyden i dem, jeg synes de er lidt for neutrale til mig.
Men 681 er uden trivl en fantastisk hørebøf til prisen, jeg solgte mine sennheiser hd650 efter jeg fik dem fordi jeg holdt helt op med at bruge dem.
Superlux hd662 ser også spændende ud, jeg har ikke læst om dem eller hørt dem, men udsensmæssigt ligner de 681 bare i en mere lukket konstruktion
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Status: Offline
Point: 1758
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2010 kl. 00:22
Oprindeligt skrevet af Kasper Rodding Kasper Rodding skrev:

Okay. Har også læst en del derinde, så det tror jeg også godt jeg kan regne med.
har lige skrevet til Thomann for at høre dem af om man ikke kan få dem med hvide kanter istedet for røde ligesom de er inde på Superlux egen hjemmeside http://www.superlux.com.tw/productInfo.do?pdctid=f0f5d976-92a0-470d-8ba9-aa6a6b8d319b&pdkid=3a182f85-9464-41bf-b4c7-d618102f84ac&level=2&lv0=1
Jeg synes bare ikke det er de samme puder der er på HD662 som på HD681. De ser bedre ud på 662, så ved ikke om jeg køber andre puder til der. Er godt nok stadig meget i tvivl om hvilken en af de to modeller jeg skal vælge.


Du skal lige være OBS på at der er mere end forskel på farven ved feks HD-681 serien, dem med forskellig farve har også en forskellig lydkarakteristik/frekvensrespons. Feks har nogle vist et lille boost i bas og diskant hvorimod andre er stort set liniære. Kan dog ikke lige nu finde beskrivelsen på deres hjemmesideConfused så den ellers forleden dag
Til top
rktdi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Horsens, DK
Status: Offline
Point: 624
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2010 kl. 10:46
er sprunget på et sæt Superlux HD681, med AKG velour puder - alt købt hos Thomann.de. De spiller kanongodt til prisen, efter min mening - men det er så også mit første sæt hovedtelefoner...
 
 
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i
Til top
Kasper Rodding Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 172
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2010 kl. 10:47
AIM: 
Okay det lyder da lovende.
Tænker også, at der ikke kan være nogen stor forskel på lyden mellem HD681 og HD662. 
De er næsten helt ens med med udseende og specs udover, at HD662 er lukket.
Regner stærkt med at jeg bestiller HD662 idag eller imorgen ved mindre der er nogen der har nogle indvendinger.
db89:
Okay tak for det. Det vidste jeg ikke, men nu skrev jeg til Thomann igår for at høre omkring med farverne, så ved ikke om de svarer. Kan ikke vente for lang tid, da jeg nemlig skal have dem hjem inden den 1. Januar, da de er en fødselsdagsgave til mig selv ;=)
Til top
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1135
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2010 kl. 23:09
Oprindeligt skrevet af Kasper Rodding Kasper Rodding skrev:

AIM: 
Okay det lyder da lovende.
Tænker også, at der ikke kan være nogen stor forskel på lyden mellem HD681 og HD662. 
De er næsten helt ens med med udseende og specs udover, at HD662 er lukket.
Regner stærkt med at jeg bestiller HD662 idag eller imorgen ved mindre der er nogen der har nogle indvendinger.
db89:
Okay tak for det. Det vidste jeg ikke, men nu skrev jeg til Thomann igår for at høre omkring med farverne, så ved ikke om de svarer. Kan ikke vente for lang tid, da jeg nemlig skal have dem hjem inden den 1. Januar, da de er en fødselsdagsgave til mig selv ;=)
Ja prøv dem , jeg tror ikke det kan gå helt galt. Fandt denne tråd på hifi4all hvor der er en der har både 681 og 662, han beskriver forskellen som minimal bortset fra 662éren íkke genere omgivelserne.
Til top
Kasper Rodding Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 172
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2010 kl. 23:25
Okay. Har godt set tråden og kontaktet ham, men han har ikke svaret.
Men jeg har altså 700 kr. til nogle hovedtelefoner. I mener ikke, at jeg kan få nogen til den pris der er bedre? Heller ikke sådan nogle her f.eks.?
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4203302
Til top
Irenicus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-December-2009
Status: Offline
Point: 1020
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2010 kl. 23:49
Uden at have hørt nogen af dem selv, tror jeg ikke at du kan finde noget bedre i den prisklasse...
Til top
Kasper Rodding Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 172
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2010 kl. 23:54
Okay ;)
Det kan bare godt undre mig lidt, men tror da på dig.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 5>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu