|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() Sendt: 05-Oktober-2007 kl. 19:02 |
Fandt lige det her på deres side http://www.msicomputer.com/product/p_spec.asp?model=K9AGM3-F IH&class=mb
Redigeret af Pizzabager - 05-Oktober-2007 kl. 19:12 |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Ja men det var da godt. Nogen speciel årsag til at delagtigøre os alle i dette fantastiske fund?
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
Tjaaa det var faktisk fordi det havde HDMI, mente ikke det gamle K9AGM2 havde det, men jeg når jeg kigger på specs kan jeg se at det har det gamle faktisk også, også er der jo ikke meget forskel, ud over de 4 ram sokler, og det er der næppe det store behov for.. Nå ja ikke den store nyhed alligevel |
|
![]() |
|
SandSand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Valby Status: Offline Point: 525 |
![]() |
Hvis det bare havde været til C2D mobile så var det et fedt board ;)
|
|
![]() |
|
Ken_T ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
![]() |
Jamen jeg kan se du påtænker et købe en Spectrum i stedet for din ZX 81. Så det må da være noget for dig? Det ville da betyde et stort skridt fremad. Nu må du prøve at tænke i nyere baner. ![]() Og jeg syntes det var interessant. MSI laver gode bundkort, den rigtige CPU og den er hjemme til en HTPC. Sådan et board har SPDIF bracket hvis man ønsker det, udover lyden over HDMI. |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Man skal holde fast i sine drømme, så Spectrum bliver det! Den eneste jeg kender med indbygget Basic og kassetteinterface |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |