|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Thorkil ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-December-2005 Status: Offline Point: 107 |
![]() |
|
Hej Peter. Synes det lyder rigtig spændende med Sage-TV - men hjælp mig lige: Er det rigtig forstået at man på en PC/Server skal køre SageTV MediaCenter, og så tilgå den fra de enkelte rum med enten en MediaExtender i de rum UDEN PC (som for øvrigt er udsolgt) eller med Software SageTV Placeshifter i de rum hvor der ER PC? Regner med at trække kabler som på Kandersen´s skitse. |
||
![]() |
||
prinder ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
![]() |
|
Hej Thorkil, Beklager jeg ikke har svaret dig før nu ... Ja det er rigtig forstået som du beskriver det. SageTV MediaExtender er en Hauppauge MediaMVP med SageTV software. Hvis det ikke kan lade sig gøre at skaffe en direkte fra SageTV kan det måske lade sig gøre at købe en Hauppauge og installere SageTV software derpå? Jeg mener for øvrigt at Kandersens råd er gode og jeg kan godt anbefale dig at få lavet noget lignende det han foreslår. Jeg vil desuden anbefale dig at overveje hvordan du vil holde dit "serverrum" køligt. Jeg er selv lige flyttet i nybygget rum og har lavet et lignende "rum". Det er et 60cm højskab som er proppet med alt muligt grej: 2 PCer Surround Receiver Printer NAS ADSL modem Wireless router Logitech Harmony RF extender + ca. lige så mange strømforsyninger. Det ender med at jeg laver udluftning til loftrummet. /Peter |
||
Sony KDL-46D3000 | BenQ PE8720 | Medion HTPC Blu-Ray, HD-DVD | Linksys DMA2100 | Logitech Harmony 895 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |