|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bxtc ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Marts-2007 Status: Offline Point: 123 |
![]() Sendt: 20-Marts-2007 kl. 16:09 |
Jeg er den nye lykkelige (håber jeg) ejer af sådan et plasma TV (PDP427XD). Før jeg købte det lavede jeg lidt research på nettet osv, og fandt næsten kun positive anmeldelser osv. Nu hvor jeg så har fået det, har jeg desværre også fundet en del negative ting omkring dette tv, bl.a. omkring burn ins, skygger også noget med nogle gardiner? Er det et problem for alle 427XD'er eller specielt for et serienummer eller hvordan hænger det sammen? Er der noget jeg skal være ekstra opmærksom på eller nogle instillinger der skal stå på noget bestemt for at mindske risikoen for disse ting? Jeg har kørt breakin DVDen i ca 60 timer før tvet blev tager i brug - samt har jeg brugt de instillinger jeg har fundet rundt omkring på dette forum herefter... Jeg har ingen problemer med burnin, skygger gardiner eller andet PT, men jeg har heller ikke brugt tvet så vildt meget endnu... Alle inputs vil blive taget imod med kyshånd :) Tak for et dejligt forum! Ps. Vil i anbefale jeg bruger min returret og finder et andet tv, eller beholder dette? Jeg synes det er sådan et flot tv, med rigtig gode egenskaber, men vil heller ikke have problemer f.eks. om 6 måneder Redigeret af bxtc - 20-Marts-2007 kl. 16:10 |
|
![]() |
|
FeTA ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 133 |
![]() |
Hej med dig
Jeg har haft det samme fjernsyn siden oktober sidste år og jeg er superglad for det og har ingen problemer med de omtalte burnin eller gardiner/skygger. Hilsen og god fornøjelse med det FeTA |
|
![]() |
|
bxtc ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Marts-2007 Status: Offline Point: 123 |
![]() |
Rart at høre - Det er jeg glad for :) Tak for dit input... Vil helst heller ikke af med det nemlig.. |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9442 |
![]() |
Hey hvis du ikke har skyggerne med det samme så bør din skærm være ok.. Tillykke med skærmen !! |
|
![]() |
|
![]() |
Hej! Tusind tak :D Er der nogen god måde at tjekke om man har skyggerne? Altså en gode må at se dem på evt.? Tak! |
|
![]() |
|
ptheglev ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 670 |
![]() |
Link
Klik på ovenstående og hent "Test Images". Lav en dvd, smæk den i din afspiller og kør den. Det allerførste hvide skærmbillede afslører uden nåde, hvis du har skygger. Det gør det ihvertfald hos mig. Go' jagt … |
|
![]() |
|
![]() |
Hej! Detter har jeg nu gjort, og jeg ser heldigvis ikke skyggen af skygger... Skal jeg prøve at tage et billede af det og sætte det her ind? |
|
![]() |
|
Ambii ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 100 |
![]() |
Jeg har ligeledes haft 427 XD i snart et halvt år og jeg er super glad for skærmen. Har ikke haft problemer overhovedet.
|
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Hvis du har skygger, får disse din skærm til at se beskidt ud, ved en hvid baggrund. Jeg synes skyggerne er mest tydelige ved fodbold, når der panoreres henover græsset. De er også rimelig tydelige ved skisport.
Du bør selvfølgelig køre med lave indstillinger i starten, men det kan jeg forstå at du har styr på. Endvidere vil jeg råde dig til altid at zoome billedet, så det fylder hele skærmen (jeg bruger som standard indstillingen: bruger bred), så undgår du, at 4:3 området bliver hurtigere afmattet end resten af skærmen. |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |