recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt kabinet?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt kabinet?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6404
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt kabinet?
    Sendt: 24-Februar-2012 kl. 11:26
Min næsten nye computer har dette kabinet:

http://www.mm-vision.dk/produkter/vis.asp?varenr=61233&menu=pc

Det er da flot og lækkert, men jeg vil have et med direkte adgang til USB-stik på fronten (på det her skal man åbne en frontlåge)

Men jeg ved ikke noget om kabinetter

Er der plads til de samme komponenter (bl.a. GTX 580) i det her: http://www.mm-vision.dk/produkter/vis.asp?varenr=61235&menu=pc 
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
LE40F71 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-December-2006
Sted: Denmark
Point: 134
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LE40F71 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2012 kl. 12:29
Hvad skal du evt. Have for det gamle
Venlig hilsen

Kenneth
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Point: 6404
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2012 kl. 13:03
Skal da have det solgt, men skal liiige have et nyt først Wink
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
LE40F71 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-December-2006
Sted: Denmark
Point: 134
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LE40F71 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2012 kl. 13:59
Så kan du prøve at vende tilbage til mig, så er jeg måske intereseret
Venlig hilsen

Kenneth
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2012 kl. 14:04
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Min næsten nye computer har dette kabinet:

http://www.mm-vision.dk/produkter/vis.asp?varenr=61233&menu=pc

Det er da flot og lækkert, men jeg vil have et med direkte adgang til USB-stik på fronten (på det her skal man åbne en frontlåge)

Men jeg ved ikke noget om kabinetter

Er der plads til de samme komponenter (bl.a. GTX 580) i det her: http://www.mm-vision.dk/produkter/vis.asp?varenr=61235&menu=pc 

Det kan jeg ikke se der skulle være nogen problem med,men ellers kan du da ringe til dem.
Den eneste forskel man kan se ud fra dine link,er at den første du linker til er 3 cm. dybere,men om det betyder noget ved jeg ikke.
Kan du ikke se hvor meget den fylder i den kabinet du har.
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Point: 1845
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2012 kl. 14:47
Har du dit kabinet til at stå på gulvet er det ret træls at USB stikkene er i bunden, de bliver svære at nå.

Jeg har sådan et kabinet her og det er en god byggekvalitet og støj dæmpet

Til top
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2012 kl. 20:28
Jeg har det omtalte Unicorn Silent miditower. Som dengang var det kabinet de brugte, da jeg for ikke så længe siden købte deres Vision Monster PC.
Fedt kabinet som virkelig er "Silent". Alt i alt en rigtig fed PC - som er meget stille og piv hurtig. Thumbs Up 
(Jeg tilkøbte en OCZ Agility 3 120GB SSD med win 7 64bit installeret + en ekstra 1TB Seagate Sata 3 hhd. Har efterfølgende puttet 8GB Kingston HyperX Blu DDR3 ram ekstra i.)

Dog er der lige et lille minus omkring front USB tilslutningen. Når man som jeg, har det stående på gulvet, er der lidt langt ned til USB stikkene (i bunden) + lågen/døren skal åbnes først.
Men så får man jo lettet rumpetten en gang i mellem og det ta'r man sgutte skade af - tværtimod. Wink

Omkring det andet af deres kabinetter og et gfx580, så burde der være plads. Mener ikke der er den store forskel på et gfx570 og et -580 i længden.
I deres nuværende Vision Monster sidder der et 570 - og man kan vælge at skifte det ud med et 580 isf. ! Så den sku' være god nok ift. til begge kabinetter og et gtx580 kort.

Men ellers så giv dem et call. De er altid vældigt flinke til at svare på spørgsmål.

Redigeret af Roland - 26-Februar-2012 kl. 04:29
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu