|
Nyt kabinet |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
stefanb ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 452 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Marts-2013 kl. 13:10 |
Hej.
Jeg skal bruge et nyt kabinet til noget hardware jeg har i forvejen. Jeg synes det er lidt af en jungle at kaste sig ud i og så har jeg gennem tiden fået købt mig alt muligt bras, som egentlig ikke levede op til mine forventninger. Så derfor spørger jeg her. Mit grej: Bundkort - Asrock h61m-itx Tv kort - Digital Devices octopus twin ci + douflex c/t Optisk drev er ikke nødvendigt. Der skal være plads til 2stk 3,5" harddiske Og så skal det helst være med indbygget strømforsyning Og gerne så lille og lydløs som muligt. Håber at der er en der kan komme med et godt bud ![]() Redigeret af stefanb - 29-Marts-2013 kl. 13:13 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |