Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
kallek
Guld medlem
Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1287
|
Emne: Nyt kort til Canal digital. Problem. Sendt: 11-Marts-2009 kl. 17:25 |
Canal digital har udsendt nyt kort: Har i dag modtaget nyt kort har gjort som der står i brevet, men kan nu ikke mere se 6 eren + DR update, der står kodet kanal ? alle de andre kanaler virker perfekt. Ved ikke lige hvad min pakke heder, men modtager de danske samt filmkanalerne, og det er ikke i HD. Er der andre der har det samme problem ? sætter jeg det gamle kort i virker det hele perfekt, men måske høre de to kanaler ikke mere med til pakken ? Og at komme igennem til Canal digital er totalt håbløst PS kan sagens leve uden 6 eren men undre mig over at den skulle være taget ud af pakken ?
Redigeret af kallek - 11-Marts-2009 kl. 19:17
|
Lg 42 LA 667V RDR-HX650 HDD MARANTZ SR 4600 KEF HØJTALER 6,1 Blu-ray LG 730 Humax BXR-HD
|
|
ghost-the-man
Guld medlem
Oprettet: 26-Oktober-2007
Sted: DK (nordøstfyn)
Point: 1647
|
Sendt: 11-Marts-2009 kl. 18:07 |
kallek skrev:
Canal digital har udsendt nyt kort: Har i dag modtaget nyt kort har gjort som der står i brevet, men kan nu ikke mere se 6 eren + DR update, der står kodet kanal ? alle de andre kanaler virker perfekt. Ved ikke lige hvad min pakke heder, men modtager de danske samt filmkanalerne, og det er ikke i HD. Er der andre der har det samme problem ? sætter jeg det gamle kort i virker det hele perfekt, men måske høre de to kanaler ikke mere med til pakken ? Og at komme igennem til Canal digital er totalt håbløst PS kan sagens leve uden 6 eren men undre mig over at den skulle være taget ud af pakken ?
|
Hey,jeg har godt nok ikke modtaget nogle ny kort,har heller ikke hørt noget om jeg skulle ha et nyt,har du prøvet at lade den stå på 6 eren,kan godt tage op til en time eller to,for at opdatere kortet.
Redigeret af ghost-the-man - 11-Marts-2009 kl. 18:08
|
|
|
Kiwa1
Junior bruger
Oprettet: 13-December-2008
Sted: Søborg, Danmark
Point: 27
|
Sendt: 11-Marts-2009 kl. 18:35 |
Hej Kallek
Jeg har samme problem som dig, efter at have skiftet til nyt kort. Har skrevet en mail til dem, men endnu ikke modtaget svar. Jeg skal nok opdatere tråden, når jeg modtager svar.
Min pakke er familiepakken.
PS. Dantoto virker heller ikke - ikke at det betyder noget.
Hilsen
Kim
|
|
ghost-the-man
Guld medlem
|
Sendt: 11-Marts-2009 kl. 18:41 |
De skriver på deres hjemmeside,det her.
Vi er desværre ramt af sygdom i vores kundeserviceafdeling. Derfor kan der være ventetid på at komme igennem på telefonen. Vi besvarer dit opkald så hurtigt vi kan. På forhånd tak for tålmodigheden.
|
|
|
kallek
Guld medlem
|
Sendt: 11-Marts-2009 kl. 18:46 |
ghost-the-man skrev:
kallek skrev:
|
Hey,jeg har godt nok ikke modtaget nogle ny kort,har heller ikke hørt noget om jeg skulle ha et nyt,har du prøvet at lade den stå på 6 eren,kan godt tage op til en time eller to,for at opdatere kortet.
|
De skriver at man skal lade den stå op 2 timer på TV2 ZULU, og det har jeg haft gjort samt også haft CA-Modul ude. Og den har også stået 2 timer på 6 eren
|
Lg 42 LA 667V RDR-HX650 HDD MARANTZ SR 4600 KEF HØJTALER 6,1 Blu-ray LG 730 Humax BXR-HD
|
|
kallek
Guld medlem
|
Sendt: 11-Marts-2009 kl. 18:51 |
ghost-the-man skrev:
De skriver på deres hjemmeside,det her.
Vi er desværre ramt af sygdom i vores kundeserviceafdeling. Derfor kan der være ventetid på at komme igennem på telefonen. Vi besvarer dit opkald så hurtigt vi kan. På forhånd tak for tålmodigheden.
|
Dejligt så slipper de også for at svare på alle de skøre kunder Kan godt forstå de er syge sender man dem mail går der op til flere uger med svar, men deres PC systemer er også sygt.
Redigeret af kallek - 11-Marts-2009 kl. 19:16
|
|
|
ghost-the-man
Guld medlem
|
Sendt: 11-Marts-2009 kl. 19:17 |
kallek skrev:
|
Dejligt så slipper de også for at svare på alle de skøre kunder kan godt forstå de er syge sender man dem mail går der op til flere uger med svar, men deres PC systemer er også sygt.
[/QUOTE]
Nej ikke sjov når man har brug for hjælp,plejer ikke at skrive til dem mere,halvdelen af de mails jeg har sendt til dem,har jeg ikke fået svar på,men når jeg skal ha fat i dem,så bruger jeg det med at blive ringet op,men telefoner er nok også syge,det smitter jo det skidt
|
|
|
kallek
Guld medlem
|
Sendt: 11-Marts-2009 kl. 19:24 |
Ja hvad med en automatisk tlf svare der siger, smid dit gl kort i maskinen det virker
|
|
|
Bent
Super bruger
Oprettet: 30-November-2003
Point: 293
|
Sendt: 11-Marts-2009 kl. 19:28 |
kallek skrev:
|
den problem med ny CD kort er at der er åben for nogle af kanaler og andre er lukke dem som er lukke i dag vil i løbet af 1 til2 uge blivet åben når CD har fåer din ny kort registreret hos dem vil der blive sent en sinal til den og dem kanaler som der ikke skal være åben vil blive lukke (det gælde for alle ny kort )
Redigeret af Bent - 11-Marts-2009 kl. 19:31
|
Bent Dueholm
|
|
kallek
Guld medlem
|
Sendt: 11-Marts-2009 kl. 19:40 |
Hvorfor registre de ikke kortet før en ombytning, jeg har jo ikke hentet det nede i en butik, det kommer jo fra Canal Digital det må da være planlagt for længe siden at de ombytter. Citere: Da vi opgradere vores tekniske sendestandard og erstatter det nuværende kort.
|
|
|
Kiwa1
Junior bruger
Oprettet: 13-December-2008
Sted: Søborg, Danmark
Point: 27
|
Sendt: 12-Marts-2009 kl. 15:50 |
Hej alle
Så er der besked fra Canal Digital.
Når man får et nyt kort, er der indbygget det, der hedder frivisning. Det betyder at kortet virker med de fleste af vores kanaler, så snart man tager det i brug, selvom der ikke bliver sendt koder ud til kortet, så det bliver opdateret. Der er dog ikke plads til alle kanalerne på kortet, og derfor er f.eks. DR-update, 6’eren og DanToto ikke med på frivisning.
De nye kort, vi har sendt ud til vores kunder, bliver opdateret af 2 omgange: d. 19. og d. 25. marts. Indtil de datoer er det ikke muligt at se kanalerne, der ikke er med i frivisning, på det nye kort.
Hvis I vil kunne se disse kanaler indtil kortene bliver opdateret, kan I vælge at bruge det gamle programkort frem til denne dato og først skifte til det nye kort derefter.
CANAL+ kanalerne er med i frivisning og forsvinder derfor når det nye kort bliver opdateret.
Hilsen Kim
|
|
kallek
Guld medlem
|
Sendt: 12-Marts-2009 kl. 16:18 |
|
|
|