|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
GoJoY ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() Sendt: 19-Juni-2006 kl. 19:39 |
Hej dav,
går ud fra at der er mange der har spurgt hvilke fjernsyn man skal købe - men jeg undskylder og bukker mange gange, for her kommer en tråd mere .. Jeg står for at skulle købe et LCD tv, men hvilke? jeg ville egentlig helst have et 37" - men 40" er næsten i samme prisklasse. Hvilke et skal man vælge? Er blevet lidt intresseret i Samsungs R7 serie - men hvad er forskellen på deres R71? R75 osv ?? Eller er det Sony's nye man skal se nærmere på? |
|
![]() |
|
MikeOne ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-November-2005 Status: Offline Point: 565 |
![]() |
Ved ikke hvad dit budget er, men hvad med Samsung M71, Philips 9831 eller Sony's X serie ? Hvis du er "lun" på Samsungs R serie, så skulle du måske også se på den kommende LE-40M71B (når den engang kommer) - skulle komme om 1 måned. Se evt. de andre tråde her på siden. Michael |
|
![]() |
|
MikeOne ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-November-2005 Status: Offline Point: 565 |
![]() |
Forresten - forskellen på R71-R75 er designet samt om der er digital tuner med indbygget. Ellers skulle resten være ens.
|
|
![]() |
|
GoJoY ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() |
Regner med at budget på maks 19 - 20K
Og digital tuner kan jeg ikke bruge til en meter - da jeg har TDC kabel .. |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Der er ikke digital tuner i nogen af dem. R71, R72 og R75 er helt ens i specifikationer - pånær designet på kabinettet. Modellen med digital tuner hedder R73BD (D = Digital) og kan sansynligvis ikke benyttes herhjemme (hvis nogen måtte være lun på den). /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
psychotic ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-April-2006 Status: Offline Point: 166 |
![]() |
mine råd vil være følgende:
Sony KDL-40V2000, ejer selv tvet i 32 tommer modellen og er rigtig glad for det. http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=200371
JVC LT-37M60, Har fået rigtige mange gode omtaler og har vundet flere test http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=161807
JVC LT-40S70, har ligeledes fået mange gode omtaler og vundet test. |
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
Der er et Samsung 40M61 sat til salg under Køb/Salg her i forumet. Den kan hverken være særlig brugt eller gammel !! |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() |
Jeg kan godt anbefale JVC LT-37M60, det er et temmeligt godt fjernsyn!
![]() |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
Hej! Prøv at kaste et blik på et Philips 37"pf9631 |
|
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
Eller Phillips 37pf9731 som kommer om en lille måneds tid eller 2... (dog er pris ukendt endnu) |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
troelsit ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Status: Offline Point: 910 |
![]() |
hvorfor ikke kigge lidt på Plasma? Når du gerne vil have 37-40" får du efter min mening et noget bedre TV hvis du vælger et plasma til 19-20k Så hvad er dit argument for at gå efter LCD? Redigeret af troelsit - 20-Juni-2006 kl. 11:58 |
|
![]() |
|
outzen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Jeg vil foreslå et 40" Samsung LE40M61 til 14.999 kr., så har du stadig 5.000 kr. til en DVD optager el. lign.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |