|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
PhDream ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 737 |
![]() |
|
Nej, jeg siger ikke at de er røvhuller. Jeg siger, at de tænker i penge, ligesom producenter af tv, hi-fi, biler, computere, osv. Hvis folk (du, eller andre for den sags skyld) tror andet - at filmproducenter og filmskabere har publikums velbefindende for øje, er disse folk nogle naive fjolser. Og jo, hvis det første og det bedste tv i Føtex virker til at være godt i dine øjne, hvis det tilfredsstiller dine behov, ER det lige så godt som Pioneer, Panasonic, noget tredje. |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
|
Vil det sige at du vil ha' et 52", for at slippe for at se tv med linser ![]() Denne tråd er også ved at udarte i LCD-Plasma krig, men jeg synes du har fået nogle gode råd af Henrik B. Redigeret af Brixen - 15-Oktober-2009 kl. 19:57 |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
![]() |
|
@lorx
Var en tur rundt i forskellige elektronikforretninger i dag, hvor jeg også så en nedsat 52V5500 på tilbud til kr. 9.995,-. Det var i Bilka, men de har nu haft den på tilbud et stykke tid. Om det så også gælder for din nærmeste Bilka, skal jeg ikke kunne sige. Det er så knap kr. 2.900,- mindre end en 52W5500 incl. fragt ved bestilling på nettet, for selvom 52W5500 har en bedre billedkvalitet, fremgår det jo ret tydeligt af dit indlæg, at det ikke er sikkert, at du noterer dig forskellen alligevel. Og positivt set, kan du jo så lægge differencen til side til audioudstyr eller det næste tv, hvis du senere får øget dit behov for en bedre billedkvalitet, som du nu har det i forhold til lydkvaliteten. Men tag ud og se på begge disse tv, hvad du synes om billedet. Måske står det nogenlunde fornuftigt, der hvor du kommer forbi. ![]() Mvh. Jørgensen |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
den holder ikke men så er der intet som kan måles. ergo alle tv er lige gode ![]() de gode bio har thx eller tilsvarende. så håber ikke du går i biografen, når de nu er så frække og bruge disse standarder som filmproducenter nu engang bruger. men din holdning er der heldigvis få der har. |
||
![]() |
||
lorx ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() |
|
Ja, smart ikk' ;) Men tak for hjælpen alle. Jeg fulgte Henrik's råd delvist, og har købt en W5500'er. ![]() |
||
Audiolab 8000AP, Audiolab 8000X7, Focal 1027Be Slategrey, 4xSIB.
Anlægget: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=5243 |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
|
Tillykke med det
![]() |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
![]() |
|
Også tillykke herfra!
Mvh. Jørgensen |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
tillykke med den og ja det bliver man sikkert lidt tørstig af.
den fylder jo lidt i landskabet. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |