|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
dikki ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() Sendt: 23-April-2007 kl. 11:47 |
Jeg søger et nyt LCD tv, har pt. et phillips 28" crt tv.
Det nye tv skal primært bruges til: Film (ser ikke ret meget tv) VGA fra min bærbar Playstation 2 (senere 3'ern) Jeg har en kigge afstand på ca. 2.5 meter. Umiddelbart er min max pris 8000 kr og jeg foretrækker mindst 37". Nogen forslag? har overvejet toshiba og samsung, men HVAD? Desuden helst i tyskland, det er billigere. |
|
![]() |
|
dikki ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() |
http://mediatoys.de/?navigation=80&item=8650 Måske dette JVC? |
|
![]() |
|
Ullum ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
![]() |
Toshiba er et godt bud: 37C3000P - uden DVB-T, eller 37C3030D - med DVB-T. Kan købes ved digitalo.de til henholdsvis 847 og 933,90 euro svarende til ca. 6.350 og 7.000 kr. Hertil skal lægges ca. 50 euro i fragt.
|
|
![]() |
|
![]() |
DVB-T har jeg intet at bruge til da jeg som sagt sjældent ser ret meget "normalt" tv. Dog ville jeg høre om ikke det bedre kan betale sig at købe den i 42" når man er igang?
|
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej Dikki, Til de priser bliver det nok lidt svært at finde en 37" der er værd at kigge på, og især når du sidder så tæt på du gør. Men ellers ja, det sidste forslag med et JVC er efter min mening et rigtig godt forslag, når det nu skal være i den ende af pris-skalaen. JVC laver nogle virkelig gode LCD-skærme, jeg har dog ikke set den nævnte model endnu, men den har fået meget ros, i de test's den været med i. PS. Det link du satte i, viste ingen TV... Men den JVC jeg tænker på, er en A80 model. Og forresten tænker du på Toshiba, så prøv at kigge i El-Gigantens uge-reklame i denne uge, måske er der noget du kan bruge. Redigeret af Pokerface - 23-April-2007 kl. 12:10 |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
|
![]() |
JVC LT 37 A 80 ZU black
Ved mig viser den denne model. |
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Ja okay, det gør den også her nu, ved ikke hvad der kiksede ved første forsøg... Men ja, det er den jeg tænker på.
![]() |
|
Mvh. Frede.
|
![]() |
|
![]() |
37" Er stor nok ikke? Er der nogen danske forhandlere der kan klare det til den pris jeg efterspørger?
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej igen. Jo, med den afstand du har til skærmen, er et 37" stort nok. Men om du så kan være heldig at finde et 37" LCD til max 8000 kr. der samtidig er værd at kigge på, det tør jeg ikke sige dig. I DK koster det JVC vi lige snakkede om ca. 9000 kr i den 37" udgave. Så for at kommer ned på din max-pris, skal du nok hente det hjem fra Tyskland. Redigeret af Pokerface - 23-April-2007 kl. 13:12 |
|
Mvh. Frede.
|
![]() |
|
![]() |
Okay er der nogen ulemper ved at købe det i tyskland? For er blevet småforelsket i det fjernsyn og hvis 1000 kr skal afgøre det så ja... Tænkte på om du havde erfaring med playstation 2 på det? Kvaliteten. |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har ingen erfaring med at handle i tyskland. På min JVC-model, står PS2 særdeles flot, synes jeg, og meget meget bedre, end den gjorde på mit gamle CRT, der var et såkaldt 32" Philips LuxusTV |
|
Mvh. Frede.
|
![]() |
|
![]() |
Okay lyder godt. Hmm hvad vil du skyde på et ca. 2 år gammelt phillips 28" crt med flad billedrør kan indbringe? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |