|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Men inden du bestiller, så synes jeg lige at du skal forhøre dig hos www.godpris.dk de har den 8999 kr incl. levering, og måske kan I yderligere finde ud af et par "hunde", hvem ved???
![]() |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
|
dikki ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() |
Okay har faktisk os skrevet til ham da jeg fandt den side, og det ser ud til der er gode anmeldeser af forhandleren.
|
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Tjaaa, 1500 måske 2000 hvis du er heldig... Det sidste fik jeg for mit der var 4½ år gammelt. Et tlf. nr. til God Pris er her, og du skal spørge efter Michael. |
|
Mvh. Frede.
|
![]() |
|
dikki ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() |
Okay :) Jeg må se om det kan skydes afsted. |
|
![]() |
|
![]() |
ja, det er et rigtigt godt sted at handle, meget flinke folk og rigtig god service derfra. Bestiller du her inden længe derfra, har du det muligvis imorgen. Men jeg er desværre nødt til at smutte du... Held og lykke. Redigeret af Pokerface - 23-April-2007 kl. 13:27 |
|
Mvh. Frede.
|
![]() |
|
![]() |
Mange tak for hjælpen :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |