|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 8> |
Forfatter | ||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
|
Hej - Når du spørger i dette forum får du mange forskelige svar, fordi de forskellige brugere ikke vægter de samme ting ved et fjernsyn. Og på det sidste er der en næsten hadsk stemning mellem dem der har hhv. plasma og LCD. LED er et LCD tv med LED baggrundsbelysning. Du burde se fjernsynet i virkeligheden med signal fra en parabol, og så få din egen mening om det. Så kan du altid spørge bagefter, hvis der er nogle tvivlsspørgsmål. Min egen mening er denne: LCD tv er strømbesparende (dem med LED baggrundsbelysning bruger mindre end dem med lysstofrør), men ser "fesne" ud når man bevæger sig et stykke til siden eller op/ned. Plasma bruger mere strøm, men har bedre betragtningsvinkel. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
Ja ja, tro du bare på det. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
Det ville være rart. Men du bliver jo bare ved. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() |
|
Hvem er det egentligt som er mest diskriminerende herinde? Hver gang der bliver foreslået et plasma tv kommer der kommentarer fra folk som disse. Man kan jo kun gisne om at det er fordi der er nogle som har ondt et vist sted. Når trådstarter specifikt skriver "Tænker mere på et perfekt billede" så er det vel ikke mærkeligt at man præsenterer ham for produkter som prøver på at leve op til ønskerne? Der er jo ingen steder han har skrevet: "jeg vil kun have et Samsung lcd" Du skriver jo med sætningen: "Jeg har selv et u7070, og selv synes jeg det er et perfekt billede. Det er et lækkert tv." - Nøjagtigt det samme kan trådstarter få at vide af en smart sælger i butikken. Du bedrager ikke med noget konstruktivt eller spørger ind til trådstarters behov.
Nej der er ikke nogen herinde som siger plasma er gud, men der er nogen folk som åbenbart ikke kan læse en linie omkring tv, før de tror de hører det. |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
igen svare du overhovedet ikke, men sviner mig til. du kan overhovedet ikke argumentere for det du mener det første tv du havde var perfekt og dette er perfekt. hvad er det nye Samsung med local dimming så super perfekt. du skulle holde dig langt væk fra at rådgive om tv, du har ingen forudsætninger for det. Jeg har set både en v10 og 7070 i en stue. De viser et meget forskelligt billede. om trådstarter så er tilfreds med en 6 serie skal jeg ikke kunne sige. Det kan jo være han overhovedet ikke er tilfreds med nogen af dem. Jeg har lært efterhånden nogenlunde hvad et godt billede er. Men er absolut ikke expert og ved en projektor er langt bedre til at gengive et korrekt billede. Har du nogensinde hørt mig omtale mit pioneer som er et reference tv, som perfekt. Nej for det er det ikke. du skulle svine Samsung for ikke at have lavet et næsten perfekt tv. jeg har netop prøvet og ændre min rådgivning til sidst, men det ender altid med de tv man selv har er bedst. Han spørger om det har et nogenlunde perfekt billede, nej det har langt fra. du skulle argumentere hvorfor det ikke har, men selvom det ikke har, kan det udmærket være et fint tv. En 7070 er et fint, der findes bare bedre tv. Man kan jo ikke få et bedre tv, end et som er perfekt. jeg bliver sikkert ved, indtil du stopper den dårlige rådgivning. Redigeret af xcardman - 31-August-2009 kl. 08:08 |
||
![]() |
||
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() |
|
Når det er god billedkvalitet i 40/42" der er det primære kriterie ville jeg kigge på Panasonic V10 Alternativt G15/G10. |
||
![]() |
||
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
|
Det er da en latterlig kommentar, et LED fra Samsung har bestemt god billedkvalitet... Vi kan diskutere om V10 kan gengive signalet mere korrekt a la CRT, men at komme med den kommentar er da mere ignorance end det er seriøst debattering! ![]() |
||
Mvh.
Casper |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
nemlig man skal argumentere for det ene eller andet. |
||
![]() |
||
![]() |
|
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
![]() |
|
Åh så dygtig. Hvordan er det at svine dig til, hvis jeg bare siger at det ville være rart. Nå ja, du bliver bare ved. Det må jo være en sviner. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
![]() |
|
så argumenter dog for hvad du mener, ellers mister alle da respekten for dig. netop pågrund af ingen vil argumentere for deres holdninger, gider jeg ikke mere. synes bare at recodere har fortjent bedre, når man har været medlem siden 2005. hold dig til film fremover, der har du dine kompetencer |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hvad er det du bliver ved med jeg skal argumentere for? Uh ha du har været her siden 2005, og så må man ikke sige dig imod. Ja, jeg kender lidt til film, men de film bliver også set på et tv. Så lidt ved man jo. Og mit gamle samsung var godt, men ikke i forhold til dette nye. Og lad nu være med at sige jeg ikke har set et plasma, for det har jeg haft, og det var ærlig talt noget lort. |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |