Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
xcardman
Guld medlem
Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
|
Sendt: 31-August-2009 kl. 08:51 |
flemming larsen skrev:
xcardman skrev:
så argumenter dog for hvad du mener, ellers mister alle da respekten for dig. netop pågrund af ingen vil argumentere for deres holdninger, gider jeg ikke mere. synes bare at recodere har fortjent bedre, når man har været medlem siden 2005. hold dig til film fremover, der har du dine kompetencer |
Hvad er det du bliver ved med jeg skal argumentere for?
Uh ha du har været her siden 2005, og så må man ikke sige dig imod.
Ja, jeg kender lidt til film, men de film bliver også set på et tv. Så lidt ved man jo.
Og mit gamle samsung var godt, men ikke i forhold til dette nye.
Og lad nu være med at sige jeg ikke har set et plasma, for det har jeg haft, og det var ærlig talt noget lort. | du kan starte med at augumentere hvorfor dit tv har et perfekt billede. Ja det har et fint billede og mange lcd/led tv er bedre end dit tv. Det er alle enige i, udover dig. for du har et perfekt tv. Jeg har aldrig udtalt lcd er noget lort, kun de ældre modeller fra aldi. det viser igen du overhovedet ikke er objektiv i dine udtalelser. så ergo kan trådstarter ikke bruge dine råd til en meter.
|
 |
Cyberguyen
Guld medlem
Oprettet: 24-Oktober-2006
Point: 4951
|
Sendt: 31-August-2009 kl. 08:52 |
flemming larsen skrev:
Og lad nu være med at sige jeg ikke har set et plasma, for det har jeg haft, og det var ærlig talt noget lort. |
Hvis argumenter ikke kan nedskrives, så prøv endelig med skældsord for det fremmer da helt vildt diskussionen herinde.
|
 |
Kief
Guld medlem
Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Point: 2323
|
Sendt: 31-August-2009 kl. 08:54 |
Hvorfor er det at man ikke bare har en admin på recorder som sørger for at
gå ind og slette flame-indlæg som alligevel ikke gavner nogen? Censur er
kedeligt men desværre nødvendigt..
Hvis der var moderatorer med stor faglig kompetence burde de snildt kunne
sortere skidt fra kanel.. Blot en tanke...
|
Mvh.
Casper
|
 |
xcardman
Guld medlem
|
Sendt: 31-August-2009 kl. 08:56 |
ingen grund til censur, hvis man bare vil argumentere for det man mener.
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24817
|
Sendt: 31-August-2009 kl. 08:57 |
xcardman skrev:
du kan starte med at augumentere hvorfor dit tv har et perfekt billede. Ja det har et fint billede og mange lcd/led tv er bedre end dit tv. Det er alle enige i, udover dig. for du har et perfekt tv.
Jeg har aldrig udtalt lcd er noget lort, kun de ældre modeller fra aldi. det viser igen du overhovedet ikke er objektiv i dine udtalelser. så ergo kan trådstarter ikke bruge dine råd til en meter.
|
Så er du sku da blåøjet, alle synes at der er bedre lcd/led end mit. Hold da op.
Det kan godt være du ikke har sagt det direkte, men det er tæt på.
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
Cyberguyen
Guld medlem
Oprettet: 24-Oktober-2006
Point: 4951
|
Sendt: 31-August-2009 kl. 08:57 |
flemming larsen skrev:
Der er jo ingen steder han har skrevet: "jeg vil kun have et Samsung lcd"
Overskriften er nyt led, så lidt er der om det.
|
Så hvis trådstarter køber et Samsung og opdager at han faktisk hellere ville have haft et Sony W5500, så er det bare ærgeligt for han har selv skrevet LED i overskrifter og derfor må man ikke foreslå alternativer.
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
|
Sendt: 31-August-2009 kl. 08:58 |
Cyberguyen skrev:
flemming larsen skrev:
Og lad nu være med at sige jeg ikke har set et plasma, for det har jeg haft, og det var ærlig talt noget lort.
|
Hvis argumenter ikke kan nedskrives, så prøv endelig med skældsord for det fremmer da helt vildt diskussionen herinde. 
|
Hold da op, en rygklapper.
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
|
Sendt: 31-August-2009 kl. 08:59 |
Kief skrev:
Hvorfor er det at man ikke bare har en admin på recorder som sørger for at gå ind og slette flame-indlæg som alligevel ikke gavner nogen? Censur er kedeligt men desværre nødvendigt..
Hvis der var moderatorer med stor faglig kompetence burde de snildt kunne sortere skidt fra kanel.. Blot en tanke... |
Du må meget gerne melde det til moderator.
Det er jo som at løbe panden mod en mur her.
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
bruger udmeldt 5
--
Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Point: 3584
|
Sendt: 31-August-2009 kl. 08:59 |
Plasma er den nye G10 gud, den gamle G9 gud var dog også plasma, så var der G8 serierne og det var sgu også plasma gud.
øhhhhh LCD, jo G3 havde et par ok lcd skærme og der kom samsung med en pæn LED løsning, og G2 var ikke på højkant med plasma eller CRT , og G1 modellerne var helt hen i vejret og vildt dyre, og ingen tænkte på at købe lcd som tv.
Når plasma har eksisteret i 30+ år, og LCD kun har en 4-5 år på bagen, så bør fornuftige og personer med lidt hjerne aktivitet nok kunne sige sig selv at erfaring gør os rigere og bedre. Altså plasma blev ikke lavet for ingenting, og slet ikke når den skulle leve op til CRT skærme.
Nægter man plasma'ens fordele, så sidder man for langt fra skærmen, og bruger den forkerte styrke i brillerne, og har vel ikke taget den sidste farveblinds test for nylig, eller ignoreret lægens anvisninger :-) kan man ikke se forskellen? så skal man godt nok have nye briller.
og ja, Samsung LCD ER godt, men inden for LCD ikke andet. Jern er også godt, men guld er bedre når man skal se på værdien af det.
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
|
Sendt: 31-August-2009 kl. 09:02 |
Cyberguyen skrev:
flemming larsen skrev:
Der er jo ingen steder han har skrevet: "jeg vil kun have et Samsung lcd"
Overskriften er nyt led, så lidt er der om det.
|
Så hvis trådstarter køber et Samsung og opdager at han faktisk hellere ville have haft et Sony W5500, så er det bare ærgeligt for han har selv skrevet LED i overskrifter og derfor må man ikke foreslå alternativer. 
|
Man kunne jo prøve at starte ud med at svare på spørgsmålet. men der går få poste hver gang, så er det ovre i noget andet.
Kan det være så svært at svare på et spørgsmål, uden at skulle gå andre veje?
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
|
Sendt: 31-August-2009 kl. 09:04 |
Åh glem det.
Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves.
Er i altid flere til at slå på en som ligger ned?
I får ret og jeg får fred. For denne gang.
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
xcardman
Guld medlem
|
Sendt: 31-August-2009 kl. 09:11 |
alle er enige om lcd/led har taget et meget skridt frem i 2009 og det er nogle gode tv. bare i forhold til 2008. jeg anbefaler også led tv, men det skal være med local dimming. bare vent når der kommer en test af deres nye model 8500.
|
 |