recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt LG 47" Med skygger hvad nu??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNyt LG 47" Med skygger hvad nu??

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
akneboy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-Juni-2006
Status: Offline
Point: 292
Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt LG 47" Med skygger hvad nu??
    Sendt: 19-September-2011 kl. 10:02
Har haft mit LG 47 LW550w tv i 10 dage nu og er ved at blive sindsyg, der er lodrette skygger i billedet, det er specielt slemt når jeg ser sport (fodbold) er det byt til nyt eller er det de berømte stramme skruer bagpå tvet???

En anden ting er at Lyd/billede nogen gange er ude af sync. er der noget man kan gøre her???

Er ellers MEGET glad for tvet men syntes at 10000,- for at sidde at se skygge billeder er lige i overkanten.

Overvejer at bytte det og tage et Samsung D6515 istedet for er det ikke meget "retningsbestemt" ved 3D billede?? mener at man skal sidde lige foran skærmen for 3D effekten virker?

Håber på lidt ekspert hjælp
Til top
akneboy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-Juni-2006
Status: Offline
Point: 292
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2011 kl. 12:12
UPDATE..

Har talt med LG (super service) jeg skal bare bytte det til et andet tv i butikken.
Men så er det at jeg bliver i tvivl.... Skal jeg spare 1000,- og tage et samsung ue46d6505
eller bare tage et Lg lw47550 igen 

er meget i tvivl om det active 3d er så meget bedre syntes at det passive gør det super, men har jo ikke noget at sammenligne med.


Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu