recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt LG defekt. ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt LG defekt. ?

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
kallek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1287
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kallek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt LG defekt. ?
    Sendt: 02-December-2013 kl. 16:53
Er der nogen der ved hvad dette skyldes ? Har fejl meldt det til LG de forsvinder ikke ved tilbagestille det til fabrksindstilninger ej ved tænd og sluk købte det i tirsdag fejlen opstod først i dag. 
Lg 42 LA 667V
RDR-HX650 HDD
MARANTZ SR 4600
KEF HØJTALER 6,1
Blu-ray LG 730
Humax BXR-HD
Til top
armani-thomas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-September-2013
Point: 1724
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér armani-thomas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2013 kl. 17:11
Ligner lidt det der skete for nyligt med mit 6 år gamle Samsung Plasma. Tror godt du kan regne med den er død. Har den fået nogle stød/blevet sat hårdt?
Til top
kallek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kallek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2013 kl. 17:24
Jeg har tændt for det i dag og så ser den sådan ud, har virket upåklageligt i en uge nu, de to gule striber er dog mindre synlige efter et par timers brug Dead
Lg 42 LA 667V
RDR-HX650 HDD
MARANTZ SR 4600
KEF HØJTALER 6,1
Blu-ray LG 730
Humax BXR-HD
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2013 kl. 17:27
Ring til forhandleren......

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
kallek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kallek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2013 kl. 18:39
Har kontaktet LG direkte de sende en montør, men nu ses de to stiber kun svagt efter 5 timers brug, men der må jo være en fejl et sted når sådan noget opstår. 

Redigeret af kallek - 02-December-2013 kl. 18:41
Lg 42 LA 667V
RDR-HX650 HDD
MARANTZ SR 4600
KEF HØJTALER 6,1
Blu-ray LG 730
Humax BXR-HD
Til top
kallek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kallek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2013 kl. 09:44
I dag er der ingen spor af de 2 gule bjælker når jeg tænder skærmen op, så det er et underligt problem ?
Lg 42 LA 667V
RDR-HX650 HDD
MARANTZ SR 4600
KEF HØJTALER 6,1
Blu-ray LG 730
Humax BXR-HD
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2013 kl. 09:49
Så er det meget svært at få lavet hvis fejlen ikke kan påvises
Til top
kallek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kallek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2013 kl. 10:03
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Jeg har jo så kun foto bevis, men montørene ringer inden han kommer, så må jeg jo forlklare ham det.
Lg 42 LA 667V
RDR-HX650 HDD
MARANTZ SR 4600
KEF HØJTALER 6,1
Blu-ray LG 730
Humax BXR-HD
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 4676
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2013 kl. 10:51
Det ligner et board der er ved at gå, f.eks. mainboardet. Det vil sikkert vise sig som en periodisk fejl her i starten, men gradvist blive værre med tiden. Jeg vil sige, at du lige så godt kan få fejlmeldt det med det samme. Det går nok ikke i sig selv.

Redigeret af Rasmus Larsen - 03-December-2013 kl. 12:13
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2013 kl. 10:56
Oprindeligt skrevet af kallek kallek skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Jeg har jo så kun foto bevis, men montørene ringer inden han kommer, så må jeg jo forlklare ham det.

Bare du er klar over om de bon'er dig hvis han ikke finder fejl.
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2013 kl. 11:03
Jeg har selv prøvet at få skiftet panelet på mit LG plasma tv, hvor det lavede samme nummer som det der. De kunne ikke eftervise fejlen, men brugte min billeddokumentation til at godtgøre skifte af panelet. Jeg har udelukkende god erfaring med LG service. Der er dog ikke noget i vejen for at sikre sig inden man sender det, at du kan argumentere ud fra billeder.
Til top
kallek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kallek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2013 kl. 00:41
Jeg aftalte med Lg service værksted at vi afventer og ser om det sker igen, og næste gang rykker de så ud Wink og ja de virker seriøse.
Efter jeg har sat mit Lg tv op til isf expert1 er jeg bare blevet mere tilfreds med kvaliten, jeg synes det viser er godt billed og 3D er jeg meget imponeret af på dette tv, og så til en pris af kun kr 5499,-  
Lg 42 LA 667V
RDR-HX650 HDD
MARANTZ SR 4600
KEF HØJTALER 6,1
Blu-ray LG 730
Humax BXR-HD
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu