recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt lækkert LCD fra JVC.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNyt lækkert LCD fra JVC.

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Carsten Hjorth Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 76
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2005 kl. 17:01

Jeg købte for en månedstid siden en 37s60 og kan fortælle at der står BU på denne (LT-37S60BU).

Jeg er meget godt tilfreds med billedet, og valget stod dengang imellem sony's 40'' S model og JVC'en, men det var blot indtil at jeg så sony'en live, design, RC og billede syntes jeg er bedre på JVC'en.

Jeg fik tilbud på den til 19000 incl vægbeslag hos mariendal i frederikshavn, men der ville gå mindst en måned inden de kunne levere, så jeg spurgte merlin om de ville sælge til samme pris, og det ville de, det var jo rart, for så kunne jeg tage det med, med det samme. 

Så nu venter jeg på at jvc får snaldret sig sammen til at lancere Hdd optageren  DR-MH300

Den skulle være i stand til at opscalere til 720 linier via hdmi, det bliver rigtigt spændende.

teknikdirekt.de har den til 519 euro (3918kr) incl levering, men de ved ikke hvornår de har den på lager.

Hvis nogen ligger inde med mere info om denne model end der er tilgængelig på jvc.de, så lav endelig en tråd om det, det er lige noget for mig...

/Carsten

Til top
BrianJVC Se dropdown menu
--
--
Avatar
Brian er stoppet hos JVC

Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1188
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2005 kl. 18:29
Oprindeligt skrevet af tengstedt tengstedt skrev:

Jeg har kigget lidt på hifipriser og der findes tre forskellige S60ere.
Er der nogen, der kan forklare mig forskellen (bortset fra prisen)?
Og hvilken er det I snakker om?

JVC LT-32S60BU 13.998,-

JVC LT-32S60S 14.889,-

< id="Product159020" name="Product159020" ="">

JVC LT-32S60SU 13.998,-


Halloj,

SU staar for silver, og BU for black.

Med de priser du lister kan jeg naesten se produktet maa blive hentet udenfor landets graenser, du skal vide atdu kan faa problemer med serviceringen af et produkt kommende udenfor Danmark. Vi kan kun anbefale at holde sig til danske forhandlere. Enkelte forhandlere i Danmark prover dog ogsaa selv at hente disse produkter hjem for at dumpe priserne paa markedet, problemet er bare at de kober den uden garanti, de kan ikke saelge den videre med produktet, saa sporg til hvor de faar varenfra.

JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize

Til top
Bimsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2004
Sted: Sverige
Status: Offline
Point: 511
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2005 kl. 12:21

Oprindeligt skrevet af BrianJVC BrianJVC skrev:

Enkelte forhandlere i Danmark prover dog ogsaa selv at hente disse produkter hjem for at dumpe priserne paa markedet, problemet er bare at de kober den uden garanti, de kan ikke saelge den videre med produktet, saa sporg til hvor de faar varenfra.

Men så overtager forhandleren alle garanti-forpligtigelser. Ok, evt. problemer løses så muligvis ikke af et officielt mærke værksted, men det behøver da ikke være negativt. Det er min fornemmelse at f.eks. Bilka og mange netbutikker benytter sig meget af parallel import. Men det går da helt ok alligevel. 

Jeg forstår at importørerne ikke bryder sig om parallel-import, men det er nu engang med til at skærpe konkurencen, som nogen gange (ihvertfald tidligere) syntes at have manglet totalt. Med de store pris-forskelle der er på en del forbruger-elektronik, synes jeg absolut man kan tillade sig at være kritisk overfor importørens vejledende priser.   

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu