recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt, lækkert TV - men problem med formater
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNyt, lækkert TV - men problem med formater

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Roadhouse Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 08-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt, lækkert TV - men problem med formater
    Sendt: 28-November-2010 kl. 18:12
Hej alle.
Troede egentligt selv jeg havde fundet ud af hvad der var løsningen på problemet, men det havde jeg så ikke. Her er problemstillingen:

Jeg har lige købt mig et Samsung UE46C7705 som nærmest kan alt.

Det der undrer mig er, at afspiller jeg en .mkv fil på min PC, så får jeg i VLC playeren muligheden for at vælge undertekster - hvis der vel at mærke er nogen. Det er der så i dette tilfælde (engelske), men afspiller jeg samme .mkv fil på mit TV gennem USB tilslutningen, så har jeg ikke mulighed for at vælge undertekster! Jeg får beskeden "Ikke tilgængelig" når jeg trykker på Subt. knappen på fjernbetjeningen. Og heller ikke ved at vælge Tools eller andre menuer under Media knappen, får jeg nogen muligheder for undertekster. Jeg har læst brugervejledningen igennem fra A-Å, men kan intet finde omkring dette Cry

Sidste ny firmware er installeret.

Er der nogen der kan hjælpe mig på vej, så vil jeg være meget taknemmelig Smile

Med venlig hilsen

Frank
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu