|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Notorious ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-April-2007 Status: Offline Point: 37 |
![]() Sendt: 23-Oktober-2007 kl. 21:29 |
Hey Da jeg sidder ved min computer hele tiden, ville jeg nu også gerne begynde at høre musik fra den mere og mere... Jeg høre normalt musik på en Sony CD afspiller og forstærker, men dette er ikke noget at råbe hurra for det er i den billigere ende. Jeg hører på et Sennheiser HD650 og ville gerne have et godt lydkort som jeg kan smide i min computer, nu ved jeg ikke hvad jeg skal vælge eller hvad jeg skal kigge efter. Har ikke lige nogle maks. pris, men vi snakker et godt lydkort til HD650 jeg gider ikke det med at jeg køber et forholdvist dyrt lydkort som jeg ikke er hvad jeg vil have. Men maks. på ca. 5.000 men hvis det ikke kan lade sig gøre vil jeg gerne vide det... |
|
![]() |
|
Notorious ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-April-2007 Status: Offline Point: 37 |
![]() |
Skulle måske lige nævne at dette er mit bundkort (har ikke fået det endnu dog)... Men lydkortet skal selvføgelig passe på dette... |
|
![]() |
|
Xenon ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-December-2006 Status: Offline Point: 16 |
![]() |
jeg har et EMU 1820M og er meget tilfreds med det. Det driver mine HD 600 hørebøffer supergodt med dens indbyggede headphone amp og lyden er virkeligt god. Jeg købte kortet for 3.500 kr her for ca. 2 år siden - hvis du kan finde det til samme pris er det et godt køb. kig evt. på nettomusic.dk - det var der jeg købte det
|
|
![]() |
|
tosa ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 887 |
![]() |
Hmmm, er det nødvendigt med separat lydkort, hvis du "bare" skal have output til en receiver?? - jeg mener; kan onboard lyd ikke lige så godt bruges, hvis det bare skal levere lyden til forstærker, som er den der distribuerer lyden til højtalerne. |
|
![]() |
|
![]() |
Mening var at jeg kunne vil have min computer og mit headset, så jeg slap for forstærkeren og CD afspilleren...
|
|
![]() |
|
![]() |
http://www.emu.com/products/product.asp?category=505&sub category=491&product=15189&nav=features
har kigget på dette er det noget værd? Derudover så har jeg, fået af vide at man skulle kunne tage en XcanV3 og smide ved og det også skulle være en god løsning er det rigtigt? |
|
![]() |
|
Xenon ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-December-2006 Status: Offline Point: 16 |
![]() |
dit link fungerer ikke men hvis du alligevel vil købe en anden headphone amp så er det måske ikke det økonomisk optimale at at købe et lydkort med højkvalitets headphone amp - bare min mening...
|
|
![]() |
|
Kruse, TC ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
Kig på M-Audio. Jeg har selv eksperimenteret en del med diverse lydkort. Der er en verden til forskel rent lydmæssigt og ikke to kort er ens. De går meget op i først og fremmest lydkvaliteten er i orden. Gode komponenter og tilmed til at betale. M-Audio laver normaltvisvis musikudstyr, mixere, lydkort osv. til den proff. branche men det kan sagtens anvendes af "normale" mennesker Prøv at tage en snak med f.eks. www.aage.dk - jeg har i hvert fald følt mig rigtig godt behandlet de gange jeg har handlet der privat. |
|
Venlig hilsen
Søren Kruse Tape Connection, Århus http://www.tapeconnection.dk |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |