recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt møbel UNNU, varme problemer?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNyt møbel UNNU, varme problemer?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
junkwavepete Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 12-November-2005
Status: Offline
Point: 20
Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt møbel UNNU, varme problemer?
    Sendt: 17-Marts-2011 kl. 20:29

Hej

Har lige erhvervet mig et lækkert UNNU 231 møbel, og går og venter på låger til højre og venstre side af møblet.

Dog er jeg ret sikker på den opsætning jeg har lavet, at der bliver for varmt for mine apperater :)

Se billedet her: http://img98.imageshack.us/img98/1672/img0114pt.jpg

RØD RING: PS3 GUL RING: NADC165 forforstærker GRØN: NADC565 CD BLÅ: 2 stk NADC275 Effektblokke.

De STOF låger jeg venter på skal dække de to effekttrin, og midten skal være åben. Men min PS3 varmer MEGET og forforstærkeren har kun et par cm luft, så tænker man måske kan installere nogen blæsere i bunden af møblet... Er grøn på dette område, så vil meget gerne have jeres råd til hvordan pokker jeg løser dette... og er det mon nødvendigt til mine effekttrin også?

Håber på en masse gode råd

Til top
Thomaszulu Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-December-2009
Sted: danmark
Point: 246
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2011 kl. 22:12
stof lågerne gør meget.. at varmen kan komme ud på en eller anden måde gør meget.. men selvfølgelig skal apparaterne have en hvis mængde plads..

tror nu mere det er dine effektblokke du skal tænke over... Men så vidt jeg kan huske, er de ikke så besværlige at have med at gøre.. Et unnu 231 med stoflåger skulle ikke være noget problem...

Til top
junkwavepete Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 12-November-2005
Point: 20
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2011 kl. 00:44
Hmm er ikke helt med på hvad du skriver... Får stoflågerne snart, men tror primært det er i midten ved min forforstærker og PS3 der varmer MEGET!
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu