recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt Media center fra Philips
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNyt Media center fra Philips

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kimmo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 10-December-2006
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt Media center fra Philips
    Sendt: 22-December-2006 kl. 18:39

Har set den på philips' engelske site, forhåbentlig kommer den snart til DK...

http://www.consumer.philips.com/consumer/catalog/tree/HOME_E NTERTAINMENT_GR_GB_CONSUMER/MULTIMEDIA_SYSTEMS_CA_GB_CONSUME R/catalog.jsp?language=en&country=GB&catalogType=CON SUMER&proxybuster=HFDCRPYIKJNGJJ0RMRCSHQVHKFSESI5P

Philips Showline Media Centre PC .

Model: MCP9360I/22. Pris ca. 10.000 kr. jvf. nogle hollandske sites.

Til top
påfuglen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-November-2006
Sted: Denmark
Point: 71
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2006 kl. 14:49
Jo, det ser godt ud, gad vide om det overhovedet kommer til Danamark.
Til top
mainleif Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-September-2006
Point: 146
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2006 kl. 09:47

Jeg har haft mange dårlige erfaringer med phillips. Og jeg spørger igen mig selv om hvorfor jeg købte en phillips video for et par uger siden. Vidste jo godt at phillips er noget l.... Og ganske rigtigt for det er næsten umuligt at sætte antennestikket i fordi bøsningen sidder inde i et stort hul som kun er beregnet for "lange" færdigsamlede kabler som jo ikke så vidt jeg ved kan købes i dk. Og desuden kan den ikke spole tilbage. Dvs. at det kan den godt hvis man lige starter med at spole frem .

Så med videoen er mit indtryk det samme som det lille phillips fjernsyn jeg havde engang som ikke virkede om sommeren når det var varmt. For slet ikke at snakke om phillips kaffemaskinen som skulle kunne programmeres men kun virkede i 1,5 år. En anden med samme kaffemaskine fik nøjagtig det samme problem efter et par år .

Så nu har jeg alså lovet mig selv aldrig at købe phillips mere. Jeg vil vove at påstå at kvaliteten af phillips er det ringeste på markedet. Ringere end selv de billigste mærker fra østen.

Til top
mortenkn Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-December-2004
Point: 325
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2006 kl. 10:47

Hehe, hvor er det dejligt med argumenter som "jeg har købt en dårlig Philips kaffemaskine" i denne tråd, for så må deres MedieCenter jo helt sikkert være noget lo*t.

Jeg har en Philips el-kedel, brødrister og Senseo der virker perfekt, er det så grund nok til at købe dette MedieCenter?

Men gennem tiden har jeg købt meget Philips, og jeg syntes det er et fint mærke, plus super support: En radio købt i Holland med problemer blev hurtigt byttet af Philips DK, plus hurtig telefon-support ved driver-problemer med en Philips DVD-brænder.

Men nu tilbage til deres MC, jeg lytter med på sidelinien... Måske det er en god efterfølger til min Medion ePC II.

Til top
mainleif Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-September-2006
Point: 146
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2006 kl. 15:32

ja ja da. Kan da godt være det lyder lidt unyanceret men ikke desto mindre har alle som skriver her erfaringer med produkter de tidligere har købt og om man vil det eller ej, så har langt de fleste af os præferencer for nogle produkter samt produkter vi på forhånd ved vi hverken vil eje eller have.

Men jeg glæder mig da til at høre om folks erfaringer med phillips mediecenteret. Hvis kvaliteten modsvarer den video jeg netop har købt m.v. så tror jeg vi får rigtig mange interessante indlæg her.

Til top
mortenkn Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-December-2004
Point: 325
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2006 kl. 16:36
Oprindeligt skrevet af mainleif mainleif skrev:

Hvis kvaliteten modsvarer den video jeg netop har købt m.v. så tror jeg vi får rigtig mange interessante indlæg her.

Jamen hvad havde du regnet med? Der er da stort set INGEN der producerer en god video i dag. Min Philips VR610 der kostede 2500,- i år 2001 kører derimod sweeet, selv den dag i dag.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu