|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Nielsens ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 14 |
![]() Sendt: 19-Februar-2009 kl. 16:19 |
Hej alle! Bundkort: Gigabyte GA-MA78GM-S2H Jeg er i dag stødt på en opgradering (?) til bundkortet, nemlig Bundkortet koster lidt over 150 kr mere, men om det kan mere eller er bedre, det kan jeg ikke lige vurdere. Forslag vil være meget velkomne. |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10621 |
![]() |
Husk også CPU køler. Jeg vil anbefale en Hiper kobberkøler. Har selv omtrent samme setup i samme kabinet som ovenstående. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
allannissen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 145 |
![]() |
Specifikationerne ser temmelig ens ud. Gigabyte skriver at de har optimeret kortet med det mål at få lavere temperaturer. Det ses også på chipsettet nærmest CPU'en som har en anden type heatsink. På andre forums har der været mange bemærkninger til en ret høj temperatur på den chip, så det kan være de har lyttet til det. |
|
![]() |
|
Nielsens ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 14 |
![]() |
Hej Flemming! Er du tilfreds med dit udstyr - spiller det? Var der noget du ville lave anderledes, hvis du skulle lave et HTPC i dag?
Michael. |
|
![]() |
|
Mlarsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 215 |
![]() |
Hej Står selv i samme situation og vil købe et Gigabyte S2H, som selvfølgelig er i restordre de fleste steder, men et US2H kan godt skaffes. Kan dette anbefales, er det ligesom den alm. S2H?? |
|
![]() |
|
Corax ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 351 |
![]() |
Udfra specifikationerne på Gigabits hjemmesiden så er forskellen at US2H understøtter højere RAM frekvens men mangler DTS support.
Men da det er præcis samme audio chip der sidder på begge bundkort så er den manglende DTS nok bare en fejl i specifikationerne. U2SH er et ligeså godt valg som S2H. |
|
![]() |
|
Mlarsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 215 |
![]() |
Det lyder godt, det bestiller jeg
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Mlarsen! Tog selv chancen og købte USH istedet for. Er ikke blevet skuffet. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |