recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt Mediecenter
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt Mediecenter

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1423
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2013 kl. 21:49
Oprindeligt skrevet af Rasmus8D Rasmus8D skrev:

Det lyder godt nok smart, men går ud fra du har sat den til at optage direkte over på en netværksharddisk, da NUC jo er udstyret med en lille SSD :D?

Ja, det kan du gøre som du vil. Du kan også sætte en USB harddisk til din NUC. Eller købe en større SSD harddisk til din NUC.

Altså der er mange forskellige kombinationer men jeg syntes ideen med en nas er den bedste.

F.eks Synology NAS kan jo sættes op til at styre HD Homerun. Så det hele kører 100% uafhængig af NUC eller andre computere. 
Til top
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2011
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2013 kl. 21:53
Lyder smart, er det til at få til at fungere? Synes synology nas i vores firma har været "lidt en udfordring" at komme igang med, bl.a. har vi stadig problemer med at tage backup fra den over på eksterne harddiske, ved ikke hvorfor den har svært ved at flytte den slags data. Bevares det er meget og nogle ret store filer...

Har du evt. nogle guides man kan læse lidt nærmere omkring det?
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Point: 1423
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2013 kl. 21:54
Oprindeligt skrevet af Rasmus8D Rasmus8D skrev:

Lyder smart, er det til at få til at fungere? Synes synology nas i vores firma har været "lidt en udfordring" at komme igang med, bl.a. har vi stadig problemer med at tage backup fra den over på eksterne harddiske, ved ikke hvorfor den har svært ved at flytte den slags data. Bevares det er meget og nogle ret store filer...

Har du evt. nogle guides man kan læse lidt nærmere omkring det?

Jeg syntes det fungere fint, dog bruger jeg ikke synology NAS, men et Windows Mediecenter.

Om der findes guides ved jeg ikke. Prøv at google det! 
Til top
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2011
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2013 kl. 22:12
;) tak
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
Til top
cmax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Point: 367
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cmax Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2013 kl. 14:11
Når du har haft Asrock - hvorfor så ikke en Vision X 321 - er der en årsag til det - prismæssigt ligner det da de som der er blevet skrevet her på siden.??
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu