recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt Mediecenter
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNyt Mediecenter

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ATJe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt Mediecenter
    Sendt: 27-August-2007 kl. 10:15

Hej,

Har været uheldig med et Intel Mediecenter, der ikke kunne fungerer ordentligt sammen med mit Panasonic Plasma 37". Intel Mediecentret leverede jeg tilbage efter at have forsøgt alle mulige (og umulige) måder at klare det på.

Er der nogen derude der har et godt bud på - og erfaring med - hvilket Mediecenter der fungerer godt sammen med Panasonic 37" Plasma. (Gerne et prisbilligt alternativ om muligt).

Det Mediecentret sammen med mit TV bl.a. skal kunne bruges som er flg.:        - Harddiskoptager (minimum se én kanal mens anden kanal optages)   - Musikanlæg (har 400GB ekstern harddisk)        - PC         - DVD afspiller                                                                                                                     

Kan se at ALDI har et produkt der hedder Medion 8826 til kr 4.000,- er det et godt alternativ ?

Helst med trådløs tastatur / fjernbetjening.  

På forhånd tak for venligt svar.

Redigeret af ATJe - 27-August-2007 kl. 10:17
Venlig hilsen
allan j.
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2007 kl. 19:49

Dine forrige problemer er jeg ret sikker på skyldes misforståelser eller manglende viden. Hvis ikke det virkede med det forrige, så er der stor sandsynlighed for, at det heller ikke vil virke med et andet. Dette er sagt fordi jeg er overbevist om, at enten er problemet noget helt andet (evt. med dit tv), eller så var det forrige ikke sat rigtigt op.

Hvis jeg skal foreslå dig noget, så finde en standard PC og se om du kan koble den til dit tv. Kan du heller ikke det, så ville jeg bekymre mig om tvét fremfor om at finde et nyt medie center, som heller ikke vil virke.

Til top
dr_schlemer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2006
Sted: Denmark
Point: 1028
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2007 kl. 21:57
Jeg har aldrig haft problemer med panasonic 37" plasma og mediecenter. Jeg har koblet ind med både s-vhs, vga og hdmi. Men det kræver lidt puslen frem og tilbage for at få udnyttet hele skærmen i et rigtigt 16:9-format, da tv'ets native 1024x720 er et 4:3-signal.

Men det er ikke værre end at det kan løses med f.eks. powerstrip ved brug af vga og vha. over- og underscan - hvilket kan findes under avancerede indstillinger hos langt de fleste grafikkort - hvis de nyeste drivere er installerede.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu