recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt om Lexicon Blu-Ray afspiller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNyt om Lexicon Blu-Ray afspiller

Besvar Besvar Side  <1 678
Forfatter
Besked
Leviathan.jk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-April-2009
Sted: Købrnhavn
Status: Offline
Point: 823
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2010 kl. 19:53
Ja, undskyld, jeg skulle nok have uddybet noget mere. Den sammenligning, hvor jeg har hørt begge dele, er på effektdelen. Her fandt jeg NAD M25 til at være bedre end Classé CA-5100. De skulle styre et par B&W 803D, og jeg må sige NAD M25 var noget bedre til at kontrollere især bassen, som buldrede mere på Classé.

Audiodelen i Classé er rigtig god, men stadig for dyr til hvad du får imo. Et godt value sæt, hvis man kan sige det i den dyere ende, ville jeg sige Marantz AV8003 og NAD M25, det må være en god kombination. Har dog ikke hørt dem sammen, men hold da op der er musik i en AV8003!
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Point: 4156
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2010 kl. 21:13
Oprindeligt skrevet af Leviathan.jk Leviathan.jk skrev:

Ja, undskyld, jeg skulle nok have uddybet noget mere. Den sammenligning, hvor jeg har hørt begge dele, er på effektdelen. Her fandt jeg NAD M25 til at være bedre end Classé CA-5100. De skulle styre et par B&W 803D, og jeg må sige NAD M25 var noget bedre til at kontrollere især bassen, som buldrede mere på Classé.

Audiodelen i Classé er rigtig god, men stadig for dyr til hvad du får imo. Et godt value sæt, hvis man kan sige det i den dyere ende, ville jeg sige Marantz AV8003 og NAD M25, det må være en god kombination. Har dog ikke hørt dem sammen, men hold da op der er musik i en AV8003!
lyd er jo som bekendt en smagsagWink
Til top
Leviathan.jk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-April-2009
Sted: Købrnhavn
Point: 823
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2010 kl. 23:02
Oprindeligt skrevet af p.las p.las skrev:

Ja, det kan ikke diskuteres, men hvad har det med min kommentar at gøre? Jeg håber da ikke folk opfatter mine vurderinger som andet end min personlige mening.
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Point: 4156
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2010 kl. 23:58

Oprindeligt skrevet af p.las p.las skrev:

Ja, det kan ikke diskuteres, men hvad har det med min kommentar at gøre? Jeg håber da ikke folk opfatter mine vurderinger som andet end min personlige mening.

så er det nok med der er fordomsfuld. Det beklager jeg
Til top

Besvar Besvar Side  <1 678

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu