|
Nyt om Panasonic´s kommende TV produktion |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Maj-2021 kl. 12:42 |
|
Fra AVFORUMS har jeg hentet dette om Panasonic´s fremtidige TV produktion. Jeg håber sørme at produktions ændringerne ikke omfatter der OLED produktion. Du kan læse mere her:
|
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5072 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Man kan godt frygte at Panasonic helt opgiver TV produktion, når det kun er 10% af deres samlede produktion. Et tab på 92 mio $ kan man ikke sidde overhørig ret længe. Det begynder at ligne Pioneer’s dødsdans med lavere priser på deres dyreste TV, for til sidst at stoppe produktionen pga mgl sorte tal på bundlinien.
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19651 |
|
Klaus
|
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|
Det er jeg godt klar over, men den engelsk artikel synes jeg er noget mere omfattende.
|
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
javilha ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2012 Sted: kbh Status: Offline Point: 455 |
|
Deres High End Oled tv produceres stadig i Japan. Det er mellem og økonomi klassen, der flyttes til Kina
![]() |
||
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |