|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
frecra ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-Maj-2009 Status: Offline Point: 17 |
![]() Sendt: 14-Juni-2009 kl. 19:23 |
Hej alle...
Jeg går og kigger på ny fladskærm.... jeg har nu kigget på en philips skærm... Her er det: http://www.consumer.philips.com/consumer/da/dk/consumer/cc/_ prod uctid_42PFL8404H_12_DK_CONSUMER/LCD-TV+42PFL8404H-12 Det jeg så vil spørge alle jer om er, om det er et godt køb? Jeg har visse krav.. det skal være fuld HD, 100 hz, har fællesantenne så det skal det også kunne tag.. Jeg synes at se at dette tv stort set har det hele.. det undrer mig så bare lidt.. for philips er ellers altid et af de mærker som koster kassen ... derfor tænker jeg om der er noget som lille mig bare ikke har set der mangler for at det er et fuldt up to date tv :) Håber i kan hjælpe ... |
|
![]() |
|
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() |
Hvis du kan tysk, er her et link til et tysk forum, hvor folk snakker om tv'et
http://www.hifi-forum.de/index.php?action=browseT&forum_ id=152&thread=5035&back=&sort=&z=1 De er generelt tilfredse allesammen og jeg tror det er et rigtig godt tv til prisen. Grunden til det ikke koster kassen, er at det ikke er en topmodel. Den har ikke highend teknik i og har fx. anden billedbehandlingen end topmodellerne. |
|
![]() |
|
![]() |
ja okay... det kan jeg godt se...
men hvordan kan det så være det er en serie 8000... jeg mener, det er da en af deres top serier.. ??? betyder det at jeg skal op i en serie 9000 for at jeg kan få en top model ? |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
jep det hedder 9 serie eller deres LED model 9803. Men det er jo også dobbelt pris.
|
|
![]() |
|
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() |
8000 serien ligger mellem middel og topmodellerne. Det er ikke dårligt, men heller ikke det bedste. Prisen er til gengæld også en hel anden når først du kommer op i 9000 serien.
Til prisen synes jeg 8404 ser fornuftig ud, men der er selvfølgelig mange tv at vælge mellem til den pris. Mange vil nok også anbefale Panasonic G10, der ligger omkring samme pris. |
|
![]() |
|
![]() |
okay... Kan godt være jeg hopper på det der led :)
Men hvad er ellers et alternativ til det første tv jeg nævnte? altså et alternativ som har nogle bedre facts... og her må gerne nævnes andre brands og modeller :) |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
phillips har vist lavet et rigtig godt tv i den prisklasse og der er vist ikke et rigtig meget bedre alternativ til den, når vi snakker lcd.
en phillips led er et rigtig fint tv, men en pan 42v10 er også et rigtig godt tv og koster mindre. det er snart lidt af en jungle og vælge tv efterhånden. De rigtig dårlige tv er heldigvis ved at udgå. Redigeret af xcardman - 14-Juni-2009 kl. 20:22 |
|
![]() |
|
![]() |
Hvad med z1 serien ??
den ser da også vældig god ud og har et flot design :) hvad siger du til den ? |
|
![]() |
|
![]() |
har ikke set den, men 45000 kr for en 46 tommer. billedet bliver nok meget lig en v10 har lige købt reference skærmen over dem alle for 20000 kr i 50 tommer. pioneer 500M. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |